تازه های سایت

کد مطلب: 5634
23. آذر 1391 - 15:14
پایگاه خبری گرو : میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت :خبرنگاران و اصحاب رسانه نهاوند هفته اینده از مجلس شورای اسلامی بازدید می کنند
به گزارش پایگاه خبری گرو میثم مرادی اظهارداشت: رسالت خبرنگار بازگویی حقایق به مردم است و این حقایق ممکن است گاه تلخ و گاه شیرین باشد اما باید آنگونه که در قانون آمده و با توجه به فرهنگ و هنجارهای اجتماعی رسالت خبررسانی انجام پذیرد.
وی افزود: امید کاذب و ناامیدی مطلق هر دو برای جامعه مضر است و تعامل و همکاری بین نمایندگان و خبرنگاران می تواند اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم را در پی داشته باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند مشکلات و موانع کاری خود را با نمایندگان مجلس از جمله مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح میکنند.

 مرادی گفت: مجلس نهاد مهم و حساس تصمیم گیری قوانین کشور است و به همین خاطر خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با حضور در مجلس از نزدیک در جریان وقایع مجلس قرار می گیرند.

مرادی افزود: جایگاه مجلس در کشور و قانون اساسی مهم و حساس بیان شده و خبرنگاران نهاوند در این بازید از قسمتهای مختلف مجلس دیدن و با حضور در صحن علنی از نحو تلاش و کوشش نمایندگان برای وضع و اصلاح قوانین مطلع می شوند.

وی گفت: اگر چه خبرنگاران آیینه تمام نمای واقعیت‌های جامعه هستند و تنها فرهیختگان و دلسوزانی هستند که برای رفع کاستی‌ها و تقویت مزیت‌ها در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند اما هیچگاه کسی به دغدغه‌های این قشر پاسخ نداده است.

وی در پایان گفت: در این بازدید با هماهنگی های صورت گرفته تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند دو دیدار فوتسال دوستانه با تیمهای منتخب نمایندگان مجلس و کارکنان مجلس برگزار خواهد کرد.

دیدگاه شما