تازه های سایت

کد مطلب: 39047
21. مهر 1398 - 8:28
مسئول موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند گفت: به منظور پذیرایی از زائرین اربعین حسینی ۳۰۰ قلک حاوی کمک‌های نقدی بانوان به موکب سیدالشهدا(ع) اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مظفر کرمی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق پس‌انداز قلک به مدت دو سال است که در موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در نخستین سال اجرای طرح، ۱۵۰ قلک توزیع شد که از طریق آن مبلغ هفت میلیون ریال جمع‌آوری شد و هزینه موکب را به مدت ۲۰ روز تامین کرد.

مسئول موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند افزود: امسال نیز ۳۰۰ قلک بین بانوان هیات سیدالشهدا(ع) توزیع شد که روز گذشته این قلک‌ها که حاوی ۹ میلیون تومان وجه نقد بود، طی مراسمی مورد شمارش قرار گرفت.

وی یادآور شد: موکب سیدالشهدا(ع) از هفته گذشته در خروجی نهاوند به کرمانشاه شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر با حرکت خیل عظیم زوار حسینی به کشور عراق روزانه از سه هزار نفر پذیرایی می‌کند.

کرمی اضافه کرد: علاوه بر پذیرایی از زائرین در موکب، امکانات لازم برای اسکان ۵۰۰ نفر در موکب و حسینیه کوی شهید حیدری فراهم شده است.

وی یادآور شد: با عنایت خداوند منان، خیرین و مردم حمایت‌های خوبی بدون هیچ انگیزه‌ای و به عشق سالار شهیدان به لحاظ تامین مالی از موکب به عمل می‌آورند.

مسئول موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند گفت: علاوه بر کمک‌های خرد مردمی، حدود ۵۰ نفر از بانوان به شیوه‌های گوناگون در بخش‌های مختلف موکب را یاری کرده و در آشپزخانه برای تامین غذا و چای زائرین فعالیت دارند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما