تازه های سایت

کد مطلب: 39140
28. مهر 1398 - 15:00
در یادواره شهدای روستای "گیل آباد" نهاوند عنوان شد
شکوه اربعین دشمنان و توطئه گران را نا امید کرد
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور پرشور و باشکوه آزادی خواهان سراسر دنیا در پیاده روی میلیونی اربعین بار دیگر نشان داد که راه امام حسین(ع) ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین جعفر انواری، استاد حوزه و دانشگاه شامگاه امشب در یادواره ۱۴ شهید روستای “گیل آباد” نهاوند اظهار داشت: شهدای بزرگوار و شجاع انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با رشادت و شجاعت راه امام‌حسین(ع) را ادامه دادند.

وی اظهار داشت: ‌ابا عبدالله در راه حفظ اسلام از همه هستی خود گذشت و شهدا و رزمندگان نیز با الگو قرار دادن ایشان راه پر افتخار شهادت را برگزیدند.
 
استاد حوزه و دانشگاه افزود: به برکت ایثار رزمندگان امروز کشورمان در امنیت قرار دارد و مردم با عشق و ارادت به سفر اربعین‌مشرف می شوند.
 
وی گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی با حضور پرشور و شعور زایران حرم امام حسین(ع) جلوه ای از ارادت و مودت به ساحت ائمه اطهار است.
 
انواری افزود: پیاده روی اربعین حسینی و حضور در این مراسم تداوم حرکت قیام امام حسین(ع) و تجدید بیعت با ارمان های ایشان است.
 
وی ادامه داد: دشمنان با انواع توطئه ها و ترفندها در صدد دور کردن مردم از فرهنگ حسینی هستند ولی به یاری خدا مراسم اربعین هرساله پرشور تر از گذشته برگزار میشود.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان  از این همایش عظیم و میلیونی و حضور پرتعداد اقشار مختلف مردم وحشت دارند چون از ترویج فرهنگ حسینی هراس دارند.
 
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ حسینی در پیاده روی اربعین حسینی نقشه های دشمنان را خنثی کرده است و باعث وحدت مسلمانان شده است.
 
انواری گفت: امروز پیاده روی اربعین به نمادی از وحدت و حضور همه آزادی خواهان برای فراگیری و ترویج فرهنگ حسینی تبدیل شده است.
 
وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی بار دیگر نشان داد که مردم راه امام حسین(ع) را انتخاب کرده اند.
 
انتهای پیام/س

دیدگاه شما