تازه های سایت

کد مطلب: 39127
26. مهر 1398 - 13:54

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مولوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اربعین تأکید بر زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا در عصر حاضر است و نمادی از عظمت و وحدت مسلمانان است.

وی اظهار داشت: پیاده‌روی عظیم اربعین راه و وسیله زنده نگه‌داشتن پیام امام حسین (ع) از سال 61 تا امروز است که با حضور میلیونی عاشقان و آزادی خواهان جهان همواره جریان دارد.

امام‌جمعه موقت نهاوند افزود: همان‌طور که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز تاگید دارند؛ اربعین به ما درس می‌دهد که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل توفان تبلیغات زنده نگه‌داریم.

وی بیان داشت: اربعین و زیارت حرم امام حسین (ع) فلسفه‌هایی مانند بزرگداشت ارزش‌های الهی دارد که امام حسین برای آن‌ها به شهادت رسید مانند ذلت ناپذیری، ایمان، شهادت و مقاومت و اربعین بزرگداشت این ارزش‌ها و تجدید بیعت با امام حسین (ع) است.

مولوی افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند راهپیمایی اربعین از نشانه‌های قوت اسلام و حقیقت و جبهه مقاومت اسلامی است که باید گرامی داشته شود و موردتوجه ویژه باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به شاهکار سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سر شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب اشاره کرد و گفت: اقدامات اخیر سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری تیم ترور سردار سلیمانی و دستگیری عنصر سر شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب نشان از دست برتر سازمان اطلاعات سپاه در مقابل سازمان‌های اطلاعاتی دشمنان است.

امام‌جمعه موقت نهاوند افزود: همه جبهه استکبار از قدرت‌نمایی فرزندان انقلابی این ملت در سازمان اطلاعات سپاه بهت‌زده شده‌اند و این اتفاق بسیار بزرگی است.

وی گفت: خواسته مردم شناسایی عناصر و افراد شبکه نفوذ مرتبط با این شخص در داخل کشور است و مردم می‌خواهند که این شبکه را شناسایی کنند و به مردم معرفی کنند و از قوه قضاییه هم درخواست داریم که باقدرت و قوت این عناصر را در پیشگاه ملت محاکمه کنند.

 

دیدگاه شما