تازه های سایت

کد مطلب: 14538
25. آبان 1392 - 9:36
بازی های رفت مرحله پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا جمعه شب برگزار شد که طی آنها تیم های پرتغال، یونان و اوکراین با پیروزی مقابل حریفان خود یک گام دیگر به جام جهانی 2014 برزیل نزدیک شدند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، در مهمترین دیدار مرحله پلی آف پرتغال در خانه خود با تک گل دقیقه 82 رونالدو موفق شد رقیب سرسخت خود سوئد را از پیش رو بردارد. در این بازی رونالدو با ضربه سر شیرجه ای روی ارسال کوئنترائو دروازه سوئد را باز کرد. به این ترتیب رونالدو و یارانش یک گام دیگر به حضور در جام جهانی نزدیک شدند و کار برای زلاتان ایبراهیموویچ و یارانش دشوار شد.

صحنه تک گل پرتغال مقابل سوئد که رونالدو با ضربه سری شیرجه ای به این شکل آن را به ثمر رساند

در دیگر بازی اوکراین در کی یف موفق شد یک شگفتی را رقم بزند و با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود فرانسه را شکست دهد. در این بازی رومن زوزولیا در دقیقه 61 و آندری یارمولنکو در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی برای اوکراین گل زدند تا فرانسه کار بسیار دشواری را در بازی برگشت داشته باشد. فرانسه آخرین بار در سال 1994 نتوانست جواز صعود به رقابتهای جام جهانی را کسب کند و با این نتیجه به نظر می رسد حضور آنها در رقابتهای تابستان سال آینده نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

حلقه شادی بازیکنان اوکراین که دست به کار بزرگی زدند و فرانسه قدرتمند را در آستانه حذف قرار داده اند

یونان قهرمان سال 2004 اروپا نیز در دیگر دیدار پلی آف در خانه با نتیجه 3 بر یک میهمان خود رومانی را از پیش رو برداشت. در این بازی کنستانتینوس میتروگلو (14، 66)، دیمیتریوس سالپیجیدیس (20) برای یونان و بوگدان استانچو (19) برای رومانی گل زدند.

میتروگلو ستاره یونان بعد از باز کردن دروازه رومانی برای دومین بار در آغوش هم تیمی اش خوشحالی می کند

دیدار دو تیم ایسلند و کرواسی هم که به میزبانی ایسلند برگزار شد بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شانس کرواسی در دیدار برگشت کمی بیشتر از حریف خود باشد.

دیدگاه شما