تازه های سایت

کد مطلب: 5588
22. آذر 1391 - 16:16
عضو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌خارجی مجلس،با بیان اینکه خشونت عامل ایجاد دموکراسی در سوریه نخواهد بود،گفت: سیاست غرب در قبال سوریه رای منطقه پرالتهاب خاورمیانه تبعات ناگواری خواهد داشت.

پایگاه خبری گرو به نقل از خانه ملت، مهدی سنایی در خصوص هشدار روسیه به  طرح آهن و خون غرب برای ایجاد دموکراسی در سوریه، اظهار داشت: غرب برای ایجاد دموکراسی مورد ادعای خود در کشور سوریه باردیگر به خشونت متوسل شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبل رسوایی ایجاد دموکراسی دروغین از سوی غرب در کشورهای جهان به صدا درآمده است، تصریح کرد: بی نتیجه ماندن لشکرکشی‌های غرب  و صرف هزینه‌های هنگفت و کشتار مردم بی دفاع عراق و افغانستان نشان ازاین دارد که با زور و خشونت نمی توان برای کشورهای دیگر دموکراسی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: با اعمال خشونت و کشتار مردم و حمایت از تروریست‌ها غرب تنها قواعد بین‌المللی را نقض می کنند و نمی تواند برای ایجاد دموکراسی، در امور داخلی سایر کشورها دخالت کند .

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه دامن زدن به خشونت‌ها عامل ایجاد بنیاد گرایی در سوریه خواهد شد، افزود: رواج اختلافات قومی و مذهبی شیوه‌هایی است که غرب برای رسیدن به خواسته‌های خود در سوریه پیش گرفته که این روشی ناثواب است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشورهای اسلامی نباید اسیر توطئه‌های غرب شوند، تصریح کرد:غرب به سرکردگی استکبارجهانی به هرطریق ممکن سعی دارد بر جهان اسلام تاثیرگذار باشد و مانع اتحاد کشورهای اسلامی شود.

در عملیات ارتش سوریه در منطقه «حران العوامید» در نزدیکی فرودگاه دمشق، ۲۳ تروریست کشته شدند و ارتش سوریه به پیشروی خود در این مناطق ادامه می‌دهد.

دیدگاه شما