تازه های سایت

کد مطلب: 27549
19. مرداد 1395 - 8:37
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: همایش دختران آفتاب با هدف القای احساس امید به دختران جوان جامعه در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح به خبرنگاران نهاوند گفت: به مناسبت دهه کرامت همایش «دختران آفتاب» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: اهمیت دادن به جامعه جوان به‌ویژه دختران با توجه به اینکه بسیاری از نخبگان از دختران موفق جامعه هستند و القا احساس امید به دختران جوان جامعه از اهداف این همایش بود.

مصباح اظهار داشت: جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت از میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به جشن‌های میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) ختم می‌شود که در این دهه تلاش می‌شود برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ رضوی در سطح  شهرستان برگزار شود.

وی برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی و نمایشگاه خوشنویسی با موضوع دهه کرامت ، برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع)، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی عصر شعر رضوی، تقدیر از فعالان فرهنگ رضوی در شهرستان را از برنامه‌های این اداره در دهه کرامت دانست.

وی عنوان کرد:  همایش دختران آفتاب در شهرستان نهاوند با برگزاری مسابقه با موضوع شخصیت و جایگاه امام رضا (ع)، شعرخوانی شعرا در مقام و منزلت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و تقدیر از بانوان فعال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما