تازه های سایت

کد مطلب: 28510
7. آذر 1395 - 8:42
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه همایش شعر عاشورایی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در همایش «شعر عاشورایی» که در مجتمع ارشاد نهاوند برگزار شد ضمن اشاره به جایگاه بسیج در هشت سال دفاع مقدس و بعدازآن در سازندگی ایران اسلامی درزمینهٔ های مختلف اقتصادی، فرهنگی و غیره، حرکت بسیج را حرکت مردمی و برای مردم عنوان کرد.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات امام بزرگوار به‌عنوان بنیانگذار نظام بسیجی بودن ایشان بود لذا ما نیز باید به تأسی از آن بزرگوار به این تفکر و ظرفیت بزرگ افتخار کنیم و نسبت به ترویج هرچه بیشتر تفکر بسیجی در فعالیت‌های هنری اهتمام داشته باشیم.

وی بابیان اینکه باید حوزه شعر و داستان نهاوند با جدیت بیشتر موردتوجه قرار گیرد، افزود: وجود شاعران و نویسندگان برجسته نهاوندی از قبیل استاد محمدرضا عبدالملکیان و فرزند ایشان گروس عبدالملکیان را فرصتی مغتنم و بسیار خوب برای هنرمندان نهاوندی است که از ظرفیت هنری آنان استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خاطرنشان کرد: استاد عبدالملکیان همچنان که در آیین نکوداشتش گفت آماده است تا دین خود را به این شهر و هنرمندانش ادا کند و حال وظیفه ما و همه  هنرمندان است که کمال استفاده را از این هنرمند را داشته باشیم.

وی وجود شاعران پیشکسوت و فعال در عرصه شعر و داستان نهاوند را نقطه امید و اتکا در این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد و توسعه روز افزون این هنر در نهاوند باشیم.

مصباح گفت: خوشبختانه بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال‌شده بود که در پایان مراسم نیز با حضور مسئولان از ۱۵ نفر از شاعرانی که آثار آن‌ها در این همایش برگزیده‌شده بود تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما