تازه های سایت

کد مطلب: 55671
3. فروردين 1403 - 14:17
اولین نماز جمعه شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمين عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای توبه و استغفار از گناهان و انس با قرآن کریم است.

وی اظهار داشت: حرمت ماه رمضان و روزه‌داران باید حفظ شود و تظاهر به روزه‌خواری گناه است و اکثریت مردم رعایت می‌کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اختلاف نظرها و سلیقه‌ها طبیعی است ولی بعد از انتخابات این موارد نباید منجر به تفرقه و دعوا و جبهه گرفتن شود و باید وحدت حفظ شود.

وی ادامه داد: توصیه رهبر انقلاب این است که نباید این اختلاف سلیقه‌ها به تفرقه و جدایی از هم منتهی شود و همه باید به این نکته توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: سال گذشته با سختی و خوشی‌ها تمام شد و تشکر می‌کنيم از دولت و دولت‌مردان که در راستای خدمت‌رسانی به مردم و تحقق شعار سال تلاش کردند و قدم‌هایی برداشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: ایرانی که در گذشته چیزی نداشت طبق آمارها امروز به قله‌های علم رسیده است و در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: در نانو، هوا و فضا، ساخت ماهواره‌ها، قدرت موشکی، پزشکی و خیلی از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم که برای دنیا قابل باور نیست و این پیشرفت‌ها باید ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنایات صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۱ هزار نفر در غزه توسط صهیونیست‌ها و با اسلحه‌های اروپا و آمریکا به شهادت رسیدند و این نشان‌ می‌دهد سازمان‌ ملل و شورای امنیت آبرویی ندارند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی افزود: امروز وجدان بشریت بر علیه آمریکا و اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها بسیج شده است و ذات آنها برای وجدان‌های بیدار مشخص شده و بی‌خاصیت بودن سازمان‌های حقوق بشری هم نمایان شده است.

دیدگاه شما