تازه های سایت

کد مطلب: 55981
7. ارديبهشت 1403 - 14:42
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی در‌ خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تولید رکن اصلی اقتصاد و کار و کارگر ستون فقرات تولید است که باید به این امر توجه شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: اشرار عالم می‌خواستند مسئله فلسطین را تمام شده اعلام کنند ولی به برکت مقاومت، امروز مسئله فلسطین جهانی شده و مردم آمریکا و اروپا به نفع فلسطین به پا خواسته‌اند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: اخیراً دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند و وقتی می‌بینند چه فاجعه‌ای در غزه به وقوع پیوسته با وجدان‌های بیدار دست به تظاهرات زدند.

وی با اشاره به حمله پلیس به دانشجویان آمریکایی گفت: مدعیان حقوق بشر دانشجویان را کتک می‌زنند و به زندان می‌اندازند و از دانشگاه اخراج می‌کنند در حالی که این دانشجویان فقط خواستار توقف جنایات در غزه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حمله سپاه به صهیونیست‌ها اظهار داشت: مهم‌تر از موشک و پهباد جرأت اقدام و شکستن هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها است و مردم دنیا این موفقیت بزرگ را دیدند و این‌ها در برابر قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی احساس خطر می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان قدرت ما را تجربه کردند و به این نتیجه رسیدند که قدرت مقابله با نیروهای مسلح ما را ندارند و این پیشرفت‌ها همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید ادامه یابد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: شنیدن رهنمودهای مقام معظم رهبری را بر خودمان واجب و تکلیف بدانیم و سخنان امام امت را گوش بدهیم و در عمل پایبند به فرامین‌ مقام‌ معظم رهبری باشیم.

وی ادامه داد: به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل کردن مردم و به خصوص نیروهای مسلح  به فرامین ایشان در عرصه‌های دفاعی و بازدارندگی به درجات بسیار بالایی از قدرت رسیده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: دشمنان نمی‌خواهند ما چیزی داشته باشیم و همواره بر تضعیف قدرت دفاعی ما تأکید دارند ولی ما زیر بار حرف‌های شیطانی آنها نرفتیم و پیشرفت کردیم.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها گفت: استقبال مردم‌ پاکستان و سریلانکا از آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان واقعا خوشحال کننده بود و این سفرها در شرایط خاص زمانی معنا دارد و تحکیم روابط با کشورهای مستقل و مسلمان بسیار ضروری و با اهمیت است.

دیدگاه شما