تازه های سایت

کد مطلب: 55895
29. فروردين 1403 - 7:31
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از دعوت بانوی فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال و حضور مربی کشتی این شهرستان در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در روزهای اخیر ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های فوتبال، دوچرخه‌سواری و کشتی خوش درخشیدند.
وی به یکی از این موفقیت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: خانم بیتا خزایی فوتبالیست جوان و خوش آتیه نهاوند به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان جهت حضور در تورنمنت کافا دعوت شد.
علی بخشی افزود: این اردو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و این تیم روز ۳۰ فروردین‌ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می‌کند تا در رقابت‌ها حضور یابد.
وی در ادامه از دعوت مربی نهاوندی به ششمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: سعید ابراهیمی کشتی‌گیر سابق نهاوندی قهرمان جهان و از مربیان خوش‌نام کشتی آزاد به‌عنوان مربی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد.
وی ادامه داد: ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تا تاریخ 6 اردیبهشت در شهرستان ساری استان مازندران برگزار می‌شود.
علی بخشی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت دوچرخه‌سواران نهاوندی اشاره کرد و اظهار داشت: ۵ دوچرخه‌سوار نهاوندی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: روز گذشته مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری در رده سنی نوجوانان در رشته کورسی با حضور شهرستان‌های استان همدان به میزبانی نهاوند با حضور بیش از ۳۰ دوچرخه‌سوار به مسافت ۲۰ کیلومتر از مسیر مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان به سمت کمربندی نهاوند بروجرد به‌صورت رفت‌وبرگشت و خط پایان در بام نهاوند برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم نهاوند بااقتدار اول، همدان دوم و تویسرکان سوم شدند و سهیل فتحی زهرایی، سیاوش قاسمی، آرمان زرینی، امیرعلی جهانیان و امیررضا کرمعلی با موفقیت در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان دعوت شدند.
 

دیدگاه شما