تازه های سایت

کد مطلب: 55976
7. ارديبهشت 1403 - 14:28
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهید مطهری مرزبان دین بود و از دین مرزبانی کرد، گفت: امیدوارم ماهم با نشر تفکرات ناب استاد شهید بهترین مرزبان دین الهی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام محمد کولیوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: ۶ تا ۱۲ اردیبهشت ماه عنوان هفته عقیدتی و سیاسی را در سپاه و بسیج به خود اختصاص داده است که در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح رده‌های سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و تکیه بر معارف این شهید گرانقدر افزود: برنامه‌های این هفته با هدف نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، چراکه این هفته فرصت مناسبی برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و افزایش بصیرت پاسداران و پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه نهاوند خبر داد و گفت: امیدواریم نتیجه مورد مطلوب از اجرای این برنامه‌ها حاصل شود.

وی افزود: برگزاری همایش شهرستانی و تقدیر از اساتید، مربیان، معلمین فرهیخته بسیجی در سطح سپاه و بسیج، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح بسیج و دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

کولیوند غبارروبی مزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان عرصه علم، برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی «انسان و سرنوشت» همراه با جوایز نفیس، زنگ سپاس در مدارس و برگزاری اردوی یک روزه در سطح حوزه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌های مجموعه عقیدتی و سیاسی برشمرد.

وی با تأکید بر تبیین اندیشه‌های شهید مطهری برای نسل امروز گفت: پای درس این استاد شهید هزاران نفر از جوانان و دانشجویان تلمذ کردند و نسل جوان آن روزگار با اندیشه‌های وی از نزدیک آشنا شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: هر کشوری تلاش دارد که از مرزهای جغرافیایی خود به بهترین نحو محافظت کند، دین هم دارای مرز است و تشخیص این مرز نیاز به کار کارشناسی و دقت بیشتر دارد و شهید مطهری مرزبان دین بود و از دین مرزبانی کرد که امیدوارم ماهم  با نشر تفکرات ناب استاد شهید بهترین مرزبان دین الهی باشیم.

دیدگاه شما