تازه های سایت

کد مطلب: 55864
26. فروردين 1403 - 7:50
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:
دستگیری سارقان احشام و سیم برق در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارقان احشام پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ذبیح‌الله درویشی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام دریکی از روستاهای اطراف شهرستان نهاوند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در پی اقدامات فعال انتظامی و اطلاعاتی یگان‌های انتظامی شهرستان نهاوند، عوامل انتظامی پاسگاه گیان با به‌کارگیری امکانات قانونی و سازمانی موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر سارق احشام شدند که در این راستا یک دستگاه خودرو سواری فاقد پلاک نیز که همدست سارقان بود توقیف و به یگان انتظامی انتقال داده شد.
درویشی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت گوسفندان و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، دو رأس گوسفند سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با تقدیر از تلاش مأموران انتظامی شهرستان بیان داشت: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهمان در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفته و سایر اقدامات قانونی و قضائی در حال پیگیری و انجام است.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از دستگیری سارق سیم برق و کشف ۱۵ فقره سرقت سیم برق توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
وی در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان نهاوند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
درویشی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک نفر سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و با رصد صورت گرفته نام‌برده را در حین فروش سیم هوایی دستگیر به یگان انتظامی دلالت دادند که در بازرسی از منزل متهم اموالی شامل کابل و سیم مسروقه و دستکش و ابزارآلات سرقت کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۱۵ فقره سرقت سیم هوایی و فروش آن به یک ضایعاتی با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف نمود.
وی افزود: در این خصوص با حضور نماینده اداره برق شکایت تکمیل و اقدامات قانونی در حال انجام و متهم با صدور قرار روانه زندان شد.

دیدگاه شما