تازه های سایت

کد مطلب: 55464
6. اسفند 1402 - 22:31
دادستان همدان گفت: تبانی یک یا چند نامزد انتخاباتی و اخذ هر گونه امتیاز برای کنار کشیدن به نفع دیگری نیز از تخلفات انتخاباتی محسوب شده و فرد خاطی مستحق مجازات مطابق با قانون جدید انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسن خانحانی موقر در جلسه کارگروه هماهنگی تبادل اطلاعات انتخابات و همزمان پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی، گفت: هر گونه تخریب نامزدهای انتخاباتی از سوی نامزدهای رقیب و یا طرفداران آنان در فضای حقیقی و مجازی و انتشار مطالب غیرواقع با هدف تشویش اذهان عمومی و ناامید ساختن آنان جرم است و متولیان امر به ویژه هیأت های اجرایی مؤظف به بررسی و ارسال مستندات آن تخلفات به مرجع صالح قضایی برای رسیدگی هستند و به طور قطع با فرماندارانی که تخلفات انتخاباتی را در هیأت اجرایی بررسی و گزارش نکنند برخورد خواهد شد.

خانجانی موقر عنوان کرد: دیوارنویسی، استفاده از بنرهای تبلیغاتی خارج از اندازه قانونی و راه اندازی کاروان تبلیغاتی نیز جزو جرایم انتخاباتی است و هیأت های اجرایی مکلف به برخورد با متخلفان و ارسال مستندات این موارد به مراجع قضایی هستند.

دادستان همدان افزود: تبانی یک یا چند نامزد انتخاباتی و اخذ هر گونه امتیاز برای کنار کشیدن به نفع دیگری نیز از تخلفات انتخاباتی محسوب شده و فرد خاطی مستحق مجازات مطابق با قانون جدید انتخابات است.

دیدگاه شما