تازه های سایت

کد مطلب: 55376
26. بهمن 1402 - 8:51
شهردار نهاوند با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری گردشگری در نهاوند را تسهیل کرده‌ایم، گفت: این شهرستان با قدمت ۷ هزار ساله به توسعه بیشتری در حوزه گردشگری نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در حاشیه بازدید از غرفه استان همدان، گفت: در ماه‌های اخیر مجموعه اقدامات خوبی در نهاوند انجام شده که به حضور سرمایه‌گذار نیاز دارد. 

شهردار نهاوند ادامه داد: طرح‌هایی که در این مدت پیگیری شده بسته‌های سرمایه‌گذاری با رقم بیش از هزار میلیارد تومان است و به جذب گردشگر کمک زیادی می‌کند. 

یوسفی‌نوید با اشاره به اینکه برای بام نهاوند با ۱۴۱ هکتار قرارداد ۳۰ ساله تنظیم شده است، افزود: این طرح با رویکرد گردشگری و سرمایه‌گذاری آماده شده و به صورت یک مجموعه کامل تعریف شده است. 

او با بیان اینکه تاحد امکان شرایط سرمایه‌گذاری در نهاوند را تسهیل کرده‌ایم، اظهار کرد. طرح پردیس سینمایی آماده است و این مجموعه تجاری، فرهنگی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه این شهرستان نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری است، عنوان کرد: نهاوند پیشینه تاریخی درخشانی دارد و باید به اندازه قدمت کهنش شناخته شود.

دیدگاه شما