تازه های سایت

کد مطلب: 45844
5. ارديبهشت 1400 - 18:50
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۲۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته امار متوفیان این استان به هر ساعت یک نفر نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۵۰ فر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند، افزود: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۱۹۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۵۱۳ بیمار افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۶ مورد بود که ۱۹۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۷  بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۶۶، بهار ۷۷۶، تویسرکان ۸۸۲، رزن ۶۲۶، درگزین ۲۳۲، فامنین ۲۶۹ و کبودراهنگ ۸۸۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۵۴۶ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۶۵ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۱۹۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و طبق گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این استان در موج چهارم شیوع کرونا بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را در کشور دارد.

دیدگاه شما