تازه های سایت

کد مطلب: 55367
25. بهمن 1402 - 8:08
رئیس کمیته امداد نهاوند خبر داد:
ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان نهاوند
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: در سال جاری ۱۱۰ واحد مسکن با کمک خیران برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان ساخته‌شده است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: کمیته امداد نهاوند درزمینهٔ ساخت مسکن و اشتغال‌زایی مددجویان اقدامات خوبی انجام داده و این روند ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در حوزه مسکن با همکاری سایر نهادها و گروه‌های جهادی کار ساخت مسکن برای مددجویان و خانواده‌های کم‌بضاعت در حال اجرا است.
مرادی افزود: تعداد ۱۱۰ واحد مسکن از ابتدای سال در شهرستان نهاوند توسط کمیته امداد برای مددجویان و نیازمندان احداث‌شده است.
وی ادامه داد: برای خانوارهای دونفره به بالا نیز در سال آینده ساخت مسکن را ادامه می‌دهیم و برای این موضوع مشکلی نداریم.
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: برای ساخت واحدهای ویژه مددجویان مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض از کمیته امداد و تسهیلات بنیاد مسکن نیز اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین برای تکمیل این واحدها از کمک‌های مردم و مساعدت خیران استفاده می‌کنیم و از همه شهروندان درخواست داریم در این بخش کمک‌حال این عزیزان باشند.
مرادی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اشتعال مددجویان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مسکن افرادی که توانایی داشته باشند تسهیلات اشتغال‌زایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود تا علاوه بر خانه‌دار شدن مشکل معیشت آن‌ها هم حل شود.
وی در این بخش از پرداخت ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا از سوی کمیته امداد با همکاری بانک‌های عامل به افراد نیازمند در شهرستان خبر داد.
رئیس کمیته امداد نهاوند در پایان گفت: روند پرداخت تسهیلات ادامه دارد و با پرداخت این تسهیلات ۴۹۰ فرصت شغلی برای جوانان شهرستان ایجادشده و کارگاه‌های خوب و فعالی در سطح شهرستان احداث‌شده است.
انتهای خبر/

دیدگاه شما