تازه های سایت

کد مطلب: 56192
30. ارديبهشت 1403 - 8:11
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:
جریمه‌های میلیاردی برای متخلفان در نهاوند
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکوم شدن به جریمه میلیاردی برای متخلفان عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی، بنزین و برنج در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرضیه یونسی از جریمه نقدی میلیاردی برای سه پرونده واحدهای متخلف در نهاوند خبر داد و گفت: دریکی از این پرونده‌ها برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در شهرستان نهاوند جریمه ۱۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته‌شده است.
 وی ادامه داد: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
یونسی افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کود شیمیایی، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
جریمه ۴۲۰ میلیون تومانی تاوان عرضه نکردن برنج دولتی در نهاوند
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان به دومین پرونده اشاره کرد و از محکومیت یک واحد صنفی برای عرضه خارج از شبکه برنج دولتی در شهرستان نهاوند خبر داد.
یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهاوند به پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۲۰ کیسه برنج به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی بیان داشت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک و شواهد موجود در پرونده، اتهام عرضه خارج از شبکه کالا را محرز و علاوه بر حکم عرضه کالا در شبکه، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
جریمه ۴۳۹ میلیون تومانی جایگاه دار متخلف
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در این خصوص از محکومیت یک جایگاه دار برای عرضه بنزین خارج از شبکه در شهرستان نهاوند خبر داد.
 یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز نهاوند پرونده عرضه خارج از شبکه دو هزار و ۱۷۰ لیتر بنزین به ارزش ۴۷۲ میلیون ریال را بررسی کرد.
وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه سوخت در شبکه، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: با گزارش بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه نهاوند، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده بود.

دیدگاه شما