تازه های سایت

کد مطلب: 56084
19. ارديبهشت 1403 - 7:17
کودک ۶ ساله‌ای که در آب رودخانه گاماسیاب نهاوند سقوط کرده بود بعد از چند ساعت پیدا شد ولی متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در حادثه‌ای تاسف‌بار کودک ۶ ساله‌ای از اهالی روستای جهان‌آباد که به همراه خانواده در حاشیه رودخانه گاماسیاب حضور داشتند به درون آب سقوط می‌کند.

این حادثه در امتداد رودخانه گاماسیاب در روستای فیازمان اتفاق افتاد و تلاش مردم محلی، پرسنل آتش نشانی، هلال احمر، بسیج و نیروهای امدادی در مسیر رودخانه برای یافتن محمدیاسین‌ گنجی ۶ ساله چندین ساعت طول کشید.

پس از بیش از ۶ ساعت جستجو برای یافتن این کودک نیروهای امدادی وی را در ۵۰۰ متر پایین‌تر از محل آب‌ افتادگی در حالی که به شاخه‌های داخل رودخانه گیر کرده بود پیدا کردند.

طبق گفته شاهدان این کودک در حالی که تنفس داشت به بیمارستان منتقل ولی متأسفانه بعد از تلاش‌های صورت گرفته بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

مردم نهاوند از نبود امکانات و تجهیزات غواصی و نجات غریق در چنین حوادثی گلایه دارند و از مسئولان درخواست دارند با توجه به شرایط شهرستان و وجود رودهای خروشان و پرخطر و نزدیک به حریم روستاها اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

با توجه به بارش‌های بهاری و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به خانواده‌ها هشدار داده می‌شود که از اسکان در کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

دیدگاه شما