تازه های سایت

کد مطلب: 46802
30. تير 1400 - 12:22
آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون در استان همدان به ۲ هزار و ۳۰۷ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با از دست رفتن ۱ بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته، آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۳۰۷ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در مجموع با ۳۴۲ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۴۸ هزار و ۴۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۲۱۴ رسیده است.

او  تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۳۱ مورد بود که ۱۰۴ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۴ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: حال ۲۶ نفر وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۶۴، بهار ۱۰۱۵، تویسرکان یک هزار و ۵۳، رزن ۸۰۷، درگزین ۲۹۴، فامنین ۳۲۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۷۰ نفر است.
او گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۹۳ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۳۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۵۳ مورد مثبت گزارش شده است.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های "نهاوند، ملایر و کبودرآهنگ" در وضعیت قرمز، "همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن" در وضعیت نارنجی و "فامنین و بهار" نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما