تازه های سایت

کد مطلب: 45267
7. اسفند 1399 - 1:25
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته،جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۱۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکترمحمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با شناسایی ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۴۲۱ نفر افزایش رسیده است.

او افزود: همچنین با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار درگذشتگان از کرونا در این استان به یک هزار و ۵۱۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۱ مورد بود که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود:همچنین در حال حاضر ۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۶، بهار ۶۱۰، تویسرکان ۶۶۳، رزن ۴۵۰، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۳ و کبودراهنگ ۶۶۴ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین یک هزار و ۹۱۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۴۸ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۳۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما