تازه های سایت

کد مطلب: 39395
19. آبان 1398 - 8:47
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه در حال حاضر پدیده بارشی در همدان وجود ندارد گفت: به دلیل پایداری جو و کاهش کیفیت هوا در مناطق صنعتی و شهری انباشته شدن آلاینده‌های جوی به ویژه در ساعات اولیه صبح روز در استان را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود اظهار کرد: در روزهای آینده وزش باد ملایم و در برخی نقاط مه صبحگاهی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پدیده بارشی در استان وجود ندارد افزود: به دلیل پایداری جو و کاهش کیفیت هوا در مناطق صنعتی و شهری انباشته شدن آلاینده‌های جوی به ویژه در ساعات اولیه صبح روز در استان را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان تأکید کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته نهاوند گرمترین شهر استان با ۱۷ درجه سانتیگراد و همدان و بهار خنک‌ترین شهر استان با دمای منفی سه درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا منفی ۳ درجه در نوسان بوده است ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده نیز بین ۱۵ تا منفی ۴ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

باقری‌شکیب در پایان گفت: تغییرات دمای استان محسوس نبوده و هوای نسبتا سرد همچنان در استان ماندگار خواهد بود.

دیدگاه شما