تازه های سایت

کد مطلب: 37282
23. فروردين 1398 - 11:40
شهردار نهاوند گفت: با شروع به کار کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند و ‌مساعد شدن آب‌و هوا به زودی نهضت آسفالت در نهاوند آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور در مراسم رونمایی از تجهیز ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری شهرداری نهاوند که در محل این شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به خواسته مردم نهاوند و نیاز شهر، کارخانه آسفالت نهاوند به زودی شروع به کار می‌کند و با شروع به کار این کارخانه و مساعد شدن هوا به زودی نهضت آسفالت در شهر نهاوند آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در گذشته به خاطر کمبود و فرسوده بودن ماشین‌آلات شهرداری نهاوند برای اجرای خدمات عمرانی در سطح شهر مجبور بودیم ماشین‌آلات مورد نیاز را اجاره کنیم و همین امر شهرداری نهاوند را متحمل هزینه‌های زیادی می‌کرد.

حسین‌پور افزود: با شروع به کارم در شهرداری نهاوند نوسازی ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری نهاوند را در دستور کار قرار دادم و خوشبختانه تا به امروز توانسته‌‌ایم تعداد قابل توجهی از ماشین‌آلات خدمات شهری و عمرانی شهرداری نهاوند را نوسازی کنیم.

وی عنوان کرد: نهاد شهرداری باید سرزنده و متکی به خود باشد تا بتواند کارهای زیربنایی و عمرانی در سطح شهر را به خوبی اجرا کند و خوشبختانه با کمک شورای شهر، شهرداری نهاوند نیز در این مسیر قرار گرفته است.

شهردار نهاوند بیان کرد: با کمک و رایزنی شورای شهر نهاوند موفق شدیم مجوز معدن سنگ را بگیریم و به زودی معدن سنگ و کارخانه موزاییک سازی شهرداری نهاوند تجهیز و شروع به کار می‌کنند.

حسین‌پور گفت: متاسفانه پیاده‌روها و جداول سطح شهر نهاوند وضعیت خوبی ندارند و باید اصلاح شوند که با راه‌اندازی معدن سنگ و کارخانه موزاییک سازی شهرداری نهاوند در اردیبهشت ماه، به زودی این مشکلات در سطح شهر مرتفع می‌شود.

وی اظهار داشت: قطعا با خرید و نوسازی ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری نهاوند و راه‌اندازی این کارخانه‌ها و پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان تلاش خواهیم کرد که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشیم و مشکلات سطح شهر نهاوند را حل کنیم.

حسین‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه نهاوند در اوایل امسال بیشترین بارش‌ها را در کشور به خود اختصاص داد و با توجه به بحرانی که در شهرستان به تبع سایر نقاط کشور به وجود آمد اما خوشبختانه با کمک مدیریت بحران شهرستان و‌ مجموعه شهرداری این بحران به خوبی در سطح شهر نهاوند مدیریت شد.

وی افزود: سال گذشته نقاط بحرانی در سطح شهر نهاوند را که شامل کمربندی، گلشن، کوچه سرباز و غیره بود را شناسایی کردیم و مشکلات این مناطق را حل کردیم و در بارش‌های اخیر این مناطق با بحران مواجهه نشدند.

حسین‌پور تاکید کرد: شهرک شهید حیدری نهاوند در بحران اخیر دچار مشکلاتی از جمله آب‌گرفتگی شد که امیدورایم با کمک مدیریت ارشد استان و شهرستان بتوانیم مشکلات این منطقه را نیز حل کنیم./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما