تازه های سایت

کد مطلب: 3643
3. آبان 1391 - 6:31
سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس: خانواده شهید حامدبزی از شهدای حادثه تروریستی چابهار تاکید کردند: دشمنان بدانند جان یک فرزندمان را در حادثه تروریستی چابهار تسلیم کردیم و اگر لازم باشد جان خود و سایر فرزندان را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنیم.
خانواده شهید حادثه تروریستی:
جان خود و خانواده‌ام را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنیم

سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس: خانواده شهید حامدبزی از شهدای حادثه تروریستی چابهار تاکید کردند: دشمنان بدانند جان یک فرزندمان را در حادثه تروریستی چابهار تسلیم کردیم و اگر لازم باشد جان خود و سایر فرزندان را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنیم.

خبرگزاری فارس:<br /><br /><br /><br />
جان خود و خانواده‌ام را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در و دیوارهای مساجد استان ولایتمدار و شهید پرور سیستان و بلوچستان نخستین‌بار نیست که به خون نمازگزاران بی‌گناه و بی‌دفاع مزین می‌شود.

دشمنان با انجام اقدامات تروریستی در مساجد به گمان باطل خود، عده‌ای از مردم شیعه و سنی ایران اسلامی را داغ‌‌دار کرده‌اند اما زهی خیال باطل زیرا که مردم این مرزوبوم شهادت در راه اسلام و انقلاب به ویژه در مساجد که خانه خدا است را برای خود افتخار می‌دانند.

مادر شهید حامد بزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فرزند ما در راه تامین امنیت و حفاظت از خانه خدا به مقام شهادت نائل آمد که این افتخار بزرگی برای خانواده است.

کلثوم شهرکی افزود: اگر امروز ناراحت و غمگین هستیم به خاطر آن است که از سعادتی که نصیب وی شد بی بهره‌ماندیم و امروز او عروج کرده و به بهترین درجه نائل آمده ولی ما در این دنیا فانی مانده‌ایم.

مادر شهید حامد بزی بیان کرد: فرزند ما جان خود را در راه ولی‌امر مسلمین تقدیم کرد و شجاعت و از خود گذشتگی او برای ما افتخار بزرگی است.

وی معتقد است: فرزندش از جان خود گذشته تا صف نماز جمعه به هم نخورد و نمازگزاران در فضایی آرام به مناجات بپردازند.

پدر شهید حادثه تروریستی چابهار نیز ادامه داد: فرزندما سرباز کوچک امام زمان (عج) بود که در روزی که به این حضرت تعلق دارد،  جان به جان آفرین تسلیم کرد و سبب روسفیدی ما در نزد اسلام و امام زمان (عج) شد.

* فرزندان ما در راه حفاظت از خانه خدا شهید شد

علی بزی فرزندمان در راه حفاظت از خانه خدا و جلوگیری از به خاک و خون کشیده شدن نمازگزاران بی‌گناه به مقام شهادت نائل آمد که این بالاترین افتخار برای ماست.

وی بیان کرد: دشمنی آمریکا و هم‌پیمانانش بحث امروز و دیروز نیست، بلکه آنها از زمان انقلاب تا کنون با طراحی توطئه‌های مختلف سعی در سست کردن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که با از خود گذشتگی و ایثار ملت ایران راه به جایی نبرده و تنها خود بر روسیاهی خود در دنیا افزوده‌اند.

وی افزود: هدف آنها تفرقه میان شیعه و سنی و از بین رفتن اصل نظام ولایت فقیه است آنها باید بدانند، نمی‌توانند اتحاد و وحدت مردم و مسئولان را ببینند.

پدر شهید بزی اضافه کرد: دشمن در آن سوی مرزها برای ایران اسلامی توطئه‌چینی و با اجیرکردن عده‌ای از خود فروخته و مزدور داخل مرزهای ما رسوخ کرده و نقشه خود را که کشتار مردم بی‌گناه است، اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: برای ملتی که شهادت را افتخار خود می‌دانند این حوادث تروریستی و قتل‌عام کردن فقط خار و ذلیل شدن خود دشمن را در پی دارد.

پدر شهید حادثه تروریستی چابهار خاطرنشان کرد: اگر ما از در راه دفاع از نظام و قرآن و اسلام از جان خود نگذریم، چه کسی از انقلاب ما محافظت خواهد کرد؟ ما تا آخرین قطره خون در صحنه هستیم و نمی‌گذاریم کوچکترین خللی به انقلاب و نظام وارد شود، حتی اگر تمامی فرزندان خود را در توطئه‌های دشمنان قربانی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز از اینکه فرزند ما به شهادت رسیده خوشحالیم چه بسا که اگر از مسیر قرآن و مسجد منحرف می‌شد و در راه اعتیاد و ... قربانی می‌شد بسیار متاسف می‌شدیم.

پدر شهید بزی گفت: دشمن بداند برای محافظت از نظام و انقلاب نه تنها جان خود بلکه سایر فرزندانمان را با افتخار قربانی کرده ولی نمی‌گذاریم که به اهداف شومش برسد.

وی ادامه داد: بر تمامی مردم دنیا روشن است که کشتار مردم بی‌گناه آنهم به‌ صورت حرکات تروریستی و در محراب و خانه خدا، فقط از دست استکبار و وهابیت برمی‌‌آید و دشمنا ایران و اسلام بدانند یاد شهدای حوادث تروریستی همواره در قلب و جان ملت ایران به ویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان زنده است.

روز جمعه 28 مهرماه جاری، بر اثر حادثه تروریستی در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار، چند تن شهید و مجروح شدند.

دیدگاه شما