تازه های سایت

کد مطلب: 37413
9. ارديبهشت 1398 - 8:02
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند؛ گفت: شورای اسلامی شهر با حفظ استقلال خود، تمام قد از شهردار و برنامه هایش حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالعلی ملکی در مراسم افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، اظهار کرد: بام نهاوند یکی از مهمترین پروژه های در حال اجرا توسط شهرداری می باشد که خوشبختانه با تعامل و همدلی شورا و شهردار هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول آن در حال انجام است.

ملکی پروژه عمرانی چهار باغ را از دیگر طرح های مهم  نهاوند بیان کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژه شاهد تغییر در مبلمان شهری خواهیم شد و مکان مناسبی برای رفاه حال شهروندان و گذراندن اوقات فراغت همشهریان و هم چنین با توجه به قرار گرفتن این پروژه در بلوار کربلا محلی برای استراحتگاه مسافران خواهد شد.

وی گفت: در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک بازآفرینی محلات، بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، با پیگیریهای شهرداری و شورای اسلامی شهر ؛نهاوند به عنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شد.

رئیس شورای شهر نهاوند در این مراسم با اشاره به نیازخیابان ها ،کوچه ها، ورودی ها وخروجی های شهرنهاوند به آسفالت و روکش آسفالت گفت : راه انداری کارخانه آسفالت نقش مهمی در کاهش هزینه ها و تامین آسفالت مورد نیاز پروژهای شهرداری دارد.

ملکی افزود: این واحد تولیدکننده آسفالت با تولید بیش از۸۰ تن آسفالت در ساعت با یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما