تازه های سایت

کد مطلب: 3339
23. مهر 1391 - 7:55
به گزارش گرو به نقل از صدای نهاوند،شاید هیچ شهری در کشور به اندازه نهاوند التهاب،تنش و تعویض نداشته باشدو جالب است در تمام اتفاقات رخ داده در حوزه مدیریت نهاوند اکثریت مردم عکس العملی ندارند و در مورد این وضعیت سکوت میکنند.

 

در سه سال اخیر تغییر و جابه جای دو فرماندار و دو سرپرست،جای خالی چند ماه معاون فرماندار،نداشتن بخشدار در فیروزان تغییر سه شهردار و دو سرپرست حکایت از عدم ثبات مدیریتی در شهرستان نهاوند دارد.

در این مقوله با توجه به نیاز  فعلی  شهرستان نهاوند به وحدت و اتحاد و جوی آرام و پایدار به شرح رخ دادن چنین:

اتفاقاتی در شهر نهاوند نمی پردازیم ولی حرف مردم نهاوند را به گوش مسئولین ارشد استان میرسانیم.

ظاهرا استاندار همدان در هفته جاری فرماندار جدید نهاوند را معرفی میکند و تا برگزاری جلسه تودیع و معارفه حداقل به یک فرصت زمانی 10 روزه نیاز است که قطعا وارد ماه آبان خواهیم شد.

انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال 92 برگزار خواهد شد و به طبع آن با انتخاب رئیس جمهور جدید باز هم شاهد تغییر ساختار کلی دولت خواهیم بود و این یعنی کمتر از یک سال دیگر فرماندار نهاوند مجددا عوض خواهد شد.

حال سوال این است فرماندار جدید نهاوند در این مدت کم چند ماه قرار است چه کار مهم و پروژه اساسی را در شهرستان نهاوند اجرا کند خصوصا که در شرایط فعلی دولت و دستگاه اجرایی کشور عملا وارد کارهای اجرایی دو انتخاب پیش رو در سال 92 شده است.انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی عملا حجم وسیعی از وقت و کار دولت را خواهد گرفت و فرماندار جدید نهاوند تا بخواهد وضعیت و عرصه های مختلف شهرستان نهاوند را بشناسد مدیران اجرایی،بخشداران و قسمت های روستایی و شهری را مورد ارزیابی قرار دهد،نقاط مثبت و منفی نهاوند را مورد کارشناسی قرار دهد.

دیدگاه شما