تازه های سایت

کد مطلب: 30400
30. فروردين 1396 - 9:01
فرمانده سپاه استان همدان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید شب و روز کار و تلاش کرد و با داشتن مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع اعضای بسیج سازندگی پایگاه های بسیج شهرستان نهاوند گفت: سپاه و بسیج مأموریت دارند تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در بین همه قشرهای جامعه توسعه و گسترش دهند.

وی اظهار داشت: برای سپاه چندین مأموریت در نظر گرفته‌شده است که شامل مقاله با تهدید سخت و نیمه سخت مانند نفوذ دشمن، تهدید نرم، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و عمق‌بخشی داخلی به همه قشرها است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: در بخش عمق‌بخشی داخلی باید بتوانیم ارزش‌هایی مانند بصیرت، ولایتمداری، فرهنگ کار و تلاش و معرفت را در اقشار مختلف مردم گسترش دهیم که یکی از کارهای اصلی که باید درزمینهٔ عمق‌بخشی داخلی موردنظر باشد؛ بخش بسیج سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه بسیج سازندگی یعنی ایجاد فرهنگ کار و تلاش و رفاه برای جامعه به‌عنوان مقدمه‌ای برای نزدیک کردن افراد به انقلاب و اسلام، اظهار داشت: به خاطر اهمیت موضوع اقتصاد است که چندین سال است رهبر انقلاب موضوعات اقتصادی را عنوان می‌کنند و در سخنرانی امسال در حرم مطهر رضوی نیز اولویت اول کشور را مسئله اقتصاد بیان فرمودند.

ابوحمزه گفت: رهبر انقلاب در بیاناتشان در مناسبت‌های مختلف به موضوع اقتصاد مقاومتی و داشتن روحیه مدیریت جهادی و به‌صورت انقلابی عمل کردن تأکیددارند و ما نیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این مسیر حرکت کنیم.

وی در ادامه به 6 ویژگی مدیریت جهادی و انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: کار و تلاش، محاسبه باخدا، داشتن علم، تدبیر و درایت از ویژگی‌های کسی است که می‌خواهد به‌صورت جهادی مدیریت کند.

فرمانده سپاه استان همدان بابیان اینکه در طول 8 سال جنگ تحمیلی نمونه مدیریت جهادی در کشور را مشاهده کردیم، ادامه داد: برای حل مشکلات مردم باید شب و روز کارکرد و با تفکر به کار تلاش پرداخت چون با مدیریت جهادی و انقلابی عمل کردن اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات مظهر حضور مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور است و هردو انتخابات بسیار مهم هستند.

ابوحمزه گفت: وظیفه بسیجیان در این انتخابات تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، شناسایی فرد اصلح و بیان و تبیین معیارهای انتخاب اصلح بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: رهبر انقلاب در مورد معیارهای انتخاب اصلح شاخص‌های بسیار خوبی را بیان فرمودند که از آن جمله می‌توان به مومن بودن، انقلابی و کارآمد بودن، شجاع بودن، داشتن روحیه استکبارستیزی، ساده‌زیست بودن و از دشمن نترسیدن اشاره کرد.

وی گفت: باید اصلح را از بین گزینه‌هایی که از طرف شورای نگهبان برای ریاست جمهوری و از طرف هیئت‌های نظارت برای شوراها معرفی‌شده‌اند را با تحقیق و پرس‌وجو و کمک گرفتن از افراد معتمد و مومن پیدا کنید و با معیارهای مورداشاره رهبر انقلاب بسنجیم و انتخاب کنیم.

ابوحمزه اظهار داشت: وظیفه شما بسیجیان این است که این معیارها و ملاک‌ها را برای همه افراد جامعه تبیین کنید و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنید.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما