تازه های سایت

کد مطلب: 39959
6. دى 1398 - 14:28
امام جمعه نهاوند گفت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید در برابر فتنه‌ها با ولایتمداری و بصیرت ایستاد.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حال توطئه هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: راهبرد آمریکا فشار حداکثری بر ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که در ایران اسلامی تیر آن‌ها به سنگ خورد و انشا الله در منطقه بازهم خوار خواهند شد و شکست می‌خورند.

وی بیان داشت: اعتماد به آمریکا و عوامل آن‌ها موجب خسارت به کشور می‌شود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم.

مغیثی گفت: القای دوقطبی در کشور توسط آمریکایی‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دستور کار آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند که تنها راه‌حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا است درحالی‌که همه می‌دانیم و تجربه ثابت کرده است که مذاکره با آمریکایی‌ها مشکلی از مشکلات ما را حل نخواهد کرد چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

توصیه‌های امام‌جمعه نهاوند به کاندیداهای انتخابات و طرفداران آن‌ها در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند

هیچ‌کسی به خودش اجازه ندهد به دیگر داوطلبان توهین کند

 به کسی رأی بدهید که به دنبال اشرافی گری نباشد

همه کاندیداها محترم هستند و باید مؤدب صحبت و تبلیغ کنیم

به کسی رأی بدهید که به‌دوراز فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی باشد

از تهمت و تخریب پرهیز کنید

به کسی رأی ندهید که فقط به فکر خودش و تأمین زندگی خودش باشد

مردم حرف‌های کاندیداها را بشنوند و اصلح را انتخاب کنند

به کسی رأی بدهید که به دنبال حقوق‌های نجومی و این‌جور مسئله‌ها نباشد

وظیفه همه ما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری است

انتهای پیام/

دیدگاه شما