تازه های سایت

کد مطلب: 19139
3. خرداد 1393 - 9:35
به مناسبت آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند برگزار شد

DSC03469

به گزارش پایگاه خبری گرو، صبح امروزبه مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند با حضورخانواده معظم شهدا وایثارگران، امام جمعه، فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم گفت: این مراسم صبحگاه بمنظور گرامیداشت روز سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر در مکانی برگزار میشود که یادگار هشت سال حماسه است و شهدای زیادی از این مکان مقدس به جبهه ها اعزام شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: انشاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و دین خود را به آنها ادا کنیم و در محضر شهدا بخصوص شهدای این مکان مقدس که اکنون به عنوان سپاه ناحیه نهاوند است شرمنده نشویم.

DSC03485

وی گفت: دشمن بعد از اینکه نتوانست در جنگ 8 ساله نظامی بر علیه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد امروزه با روی آوردن به جنگ نرم به فکر ضربه زدن به زیرساخت های نظام اسلامی که مهمترین انها نیروی انسانی فعال و در صحنه است افتاده است لذا تنها راه موفقیت در این عرصه حرکت حول محور مقام معظم رهبری و بهره مندی از سیره و روش شهداست.

DSC03475

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم فتح خرمشهر را فتح همه ارزش های انقلاب دانست و گفت: امروزه ایران اسلامی به کشوری ابر قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است. از این روست که استکبار جهانی امروزه با هزاران ترفند و شیوه به دنبال منزوی کردن قدرت ایران است اما غافل از این است که علم و فناوری در بین جوانان دانشمند این مرز و بوم نهادینه شده است همچنان که دفاع از ارزشهای والای امام و مقام معظم رهبری و شهدا در بین احاد ملت نهادینه بوده و هست.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، از تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه سپاه و نیروی انتظامی در برگزاری برنامه های آزادسازی خرمشهر  تقدیر کرد.

دیدگاه شما