تازه های سایت

کد مطلب: 41941
19. خرداد 1399 - 7:45
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه نهاوند همدلی و وفاق باید جایگزین تعصبات و اختلافات شود گفت: پروژه‌های مهم نهاوند مانند چهارخطه کردن محور نهاوند به فیروزان، جاده نهاوند گیان، ایستگاه راه‌آهن و سد گرین باید زودتر انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا شهبازی اظهار کرد: برای پیشبرد امور شهرستان و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته لازم است که همدلی و وفاق جایگزین تعصبات و کارشکنی‌ها شود.

وی گفت: یکی از تهدیداتی که همواره فضای شهرستان را تحت تاثیر قرار داده و باعث عقب‌ماندگی در بخش‌های مختلف شده، وجود اختلافات بی‌اساس بوده که باعث از دست رفتن فرصت‌ها شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در شرایط کنونی همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان جای تعصبات بیهوده را بگیرد افزود: شهرستان نهاوند از شهرهای تاریخی و با سابقه مدنیت بالاست که از ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف انسانی و طبیعی برخوردار است اما تاکنون نتوانسته در خور شان خود توسعه یابد.

وی با بیان اینکه برای خدمت به مردم و شهرستان نهایت تلاش خود را به کار می‌بندم اضافه کرد: هدف من خدمت به مردم است و در این راستا به دنبال انجام کار هستم.

شهبازی نقد سازنده را عاملی برای بهبود امور دانست و افزود: من با تمام وجود از نقد منصفانه و صادقانه استقبال می‌کنم اما انتظار دارم قبل از بیان و یا انتشار هر گونه مطلب از صحت و یا سقم آن مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه در کنار نقد باید در جایی که کار خوب انجام می‌شود آن را نیز بیان کنیم تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم پروژه‌های تولیدی راکد در شهرستان فعال و موانع آن برطرف شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه در حال حاضر اغلب پروژه‌های شهرستان غیر فعال هستند گفت: همانگونه که قبلا هم اعلام کرده‌ام پروژه‌های مهم نهاوند مانند چهارخطه کردن محور نهاوند به فیروزان، جاده نهاوند گیان، ایستگاه راه‌آهن و سد گرین بنا به گفته پیمانکاران آنها در حال حاضر غیر فعال هستند.

وی تصریح کرد: البته ما به دنبال آن نیستیم که کسی را مقصر اعلام کنیم زیرا علت غیر فعال بودن این پروژه‌ها عدم تخصیص اعتبار لازم بوده است.

شهبازی در پایان افزود: مردم باید واقعیت‌ها را بدانند لذا تلاشمان بر این است که از راه‌های مختلف کارها را پیگیری کرده تا طرح‌ها را فعال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما