تازه های سایت

کد مطلب: 19118
1. خرداد 1393 - 8:34
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند گفت: یک قاتل در نهاوند کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد

http://garoo.ir/wp-content/uploads/2014/04/DSC02082.jpg

سرهنگ کریم ترکمان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت:با اعلام گزارش پلیس 110 نهاوند مبنی بر وجود جسد زنی میانسال در یکی از روستاهای حومه نهاوند ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی بازپرس ویژه و پزشک قانونی تحقیقات خود را آغاز کردند.

  ترکمان افزود: با تلاش و سرعت عمل ماموران آگاهی نهاوند این فرد قاتل که به دلایل نامعلوم اقدام به قتل زنی میانسال نموده و آنرا در یکی از روستاهای حومه شهر رها کرده بود کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

وی افزود: در بررسیهای اولیه مشخص شد جسد متعلق به زنی میانسال ،اهل و ساکن نهاوند می باشد که بر اثر اصابت جسم سخت به سر دچار شکستگی از ناحیه جمجمه شده که برای تحقیقات بیشتر روی آن جسد به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

وی گفت: پس از مشخص شدن قتل موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات و بررسیهای به عمل آمده و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی پس از حدود 24 ساعت ، عوامل آگاهی موفق به شناسایی قاتل شده و او را دستگیر نمودند.

وی گفت: با دستگیری قاتل و روانه شدن وی به زندان پرونده جنایی برای او تشکیل و جهت بررسی های قضایی به مقامات مربوطه معرفی شد.

دیدگاه شما