تازه های سایت

کد مطلب: 11702
31. تير 1392 - 9:06
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: 18 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ،سرهنگ عباس نظری اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده مبنی بر نگاهداری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط افرادی به هویت معلوم پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

نظری گفت: ماموران انتظامی با تحقیق پیرامون موضوع و یقین از صحت آن با هماهنگی مقام قضایی با اجرای سه عملیات در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف و ضبط 15 قبضه اسلحه جنگی و سه   قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه مقداری فشنگ شدند.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در مورد حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات خود در رابطه با سلاح و مهمات غیرمجاز را با تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند عنوان کرد:  طرح  امنیت اجتماعی با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان اجرا می‌شود و نتایج خوبی را نیز در این زمینه باعث شده است.

عباس نظری گفت: در این طرح 11 سارق و 15 نفر معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند و در این راستا هشت دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودروی پراید سرقتی کشف و 17 دستگاه خودرو و 198 دستگاه موتور سیکلت متخلف توفیق و به پارکینگ منتقل شد./مهر

دیدگاه شما