تازه های سایت

کد مطلب: 29968
26. اسفند 1395 - 11:45
طرح احداث اولین پارک بانوان نهاوند در حالی کلنگ زنی شد که شهردار نهاوند در این مراسم گلایه‌های زیادی از انتقادات در فضای مجازی داشت و منتقدان را افراد معلوم‌الحالی دانست که مانع توسعه شهر نهاوند هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اولین پارک بانوان نهاوند در زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد تومان واقع در جاده فرعی دهفول راه با حضور مسئولین شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند کلنگ زنی شد.

امیررضا یوسفیان شهردار نهاوند در این مراسم گلایه‌های زیادی از انتقادات در فضای مجازی داشت و گفت: در طول یک سالی که در نهاوند بوده‌ام فقط دارم بدهی پرداخت می‌کنم از سال 92 به بعد و در طول اسفندماه نزدیک 1 میلیارد تومان بدهی پرداخت کرده ام.

وی با اشاره به مشکلات رکود اظهار داشت: کسانی که در فضای دروغین هستند بگویند در طول سال فقط 80 پرونده صادرشده است و چگونه حقوق پرسنل پرداخت می‌شود.

شهردار نهاوند خطاب به این افراد افزود: اگر واقعاً مرد عمل هستید، بسم‌الله، خیلی ادعا دارید، تجربه‌دارید بفرمایید شهر مال شما؛ انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر نزدیک است به میدان بیایید و عمل کنید، ولی از دور در فضای دروغین بی‌انصافی نکنید.

یوسفیان خطاب به کسانی که شهردار را پروازی می‌دانند؛ گفت: اگر من در نهاوند بنشینم و به دنبال پول نروم با 80 فقره پروانه ساختمانی چطور شهرداری را اداره کنم درحالی‌که ماهی فقط 100 میلیون تومان هزینه نگهداری ماشین‌آلات شهرداری نهاوند است.

وی اظهار داشت: به والله در طول این مدت در نهاوند هیچ حقی از شهروندان و مجموعه شهرداری را نگذاشته‌ایم ضایع شود.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/26/photo_2017-03-16_10-30-19.jpg

 

شهردار نهاوند اظهار داشت: 4 میلیارد تومان در سال جاری بدهی معوقه پرداخت کرده‌ایم آقایان بیایند بگویند با این وضعیت بد اقتصادی این پول‌ها از کجا آمده و چگونه بدهی‌ها پرداخت‌شده است.

وی گفت: هر پولی که به نام و حساب شهرداری نهاوند در هرکجا بلوکه بوده چنگ زدیم و گرفتیم.

یوسفیان اظهار داشت: بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان کمک دولت به شهرداران استان بوده که با کوشش و تلاش و دوندگی بیش از سهم شهرستان اعتبارات جذب کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: 2500 نفر را نان داده‌ایم به‌اضافه پیمانکاران و کسی هم اخراج نکردیم یا به سفارش، کسی را هم به مجموعه اضافه نکردیم. چون در این فضای اقتصادی اخراج یک نفر یعنی جمع‌کردن سفره یک خانواده که خدا را شکر این کار را نکردیم.

شهردار نهاوند افزود: از فضای دروغین و مجازی بیرون بیایید و در فضای حقیقی ببینید که با چه مشکلاتی شهرداری اداره می‌شود.

یوسفیان بیان داشت: شهرداری نهاوند حدود 6 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار بوده که با ارتباط 3 میلیارد تومان تهاتر شد و 2 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز به‌صورت 11 ساله با پرداخت اقساطی ماهی 20 میلیون به شرکت گاز پرداخت می‌شود و قبوض شرکت گاز نیز منظم پرداخت‌شده است.

شهردار نهاوند گفت: این چند نفر شلوغ‌کار و کسانی که مانع توسعه شهر هستند، آب به آسیاب که می‌ریزند؟ بیایید ببینیم چه کسی بیشتر به نهاوند خدمت کرده است؟ من که در شناسنامه‌ام نوشته متولد همدان یا شما که در شناسنامه‌تان نوشته نهاوندی هستید؟

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما