تازه های سایت

کد مطلب: 7363
17. بهمن 1391 - 8:32
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:در زمان جنگ ما یک دشمن داشتیم این بر همگان مشهود بود و مقابله با آن نیز در یک جبهه صورت گرفت اما امروز تفکیک دوست از دشمن بسی سخت است وبه راحتی نمیتوان تشخیص داد که دشمنان واقعی نظام چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي افزود:به برکت فهم وعمق یافته ها که توسط ملت فهیم صورت می گیرد حجم مشکلات بر ما مشهود است ودر مقابل جایگاهی که جمهوری اسلامی در دنیا به دست آورده منحصر به فرد است .

وی در ادامه گفت :نظارت بر اصولی استواراست  که آن اصل مهم قانون است ،قانون اگر حاکم شد  ومبنای عمل قرار گرفت آن موقع است که تمکین صورت می گیرد  .

پور محمدی امروز درجمع مردم ولایتمدار همدان  گفت:در زمان جنگ ما یک دشمن داشتیم  این بر همگان مشهود بود و  مقابله با آن نیز در یک جبهه صورت گرفت اما امروز تفکیک  دوست از دشمن بسی سخت است وبه راحتی نمیتوان تشخیص داد که دشمنان واقعی نظام چه کسانی هستند.

رئیس سازمان بازرسی کشور افزود:به برکت فهم وعمق یافته ها که توسط ملت فهیم صورت می گیرد حجم مشکلات بر ما مشهود است ودر مقابل جایگاهی که جمهوری اسلامی در دنیا به دست آورده منحصر به فرد است .

وی در ادامه گفت :نظارت بر اصولی استواراست  که آن اصل مهم قانون است ،قانون اگر حاکم شد  ومبنای عمل قرار گرفت آن موقع است که تمکین صورت می گیرد  والا قانون گریزی اگر باب شود مشکلات لا ینحل می ماند.

مسئول بازرسی کل کشور تاکید کرد:بی برنامگی در حوزه ارزی باعث شد یک عده به آلاف و علوف رسیده وچون زالو ثروتهای ملی را مکیدند.

پورمحمدی اضهار داشت:دولت زیر بار اجرای قانون نمیرود  واین می شود دعوا وتنها برون رفت از این بحران همانا تمکین از قانون است./نافع

دیدگاه شما