تازه های سایت

کد مطلب: 18781
14. ارديبهشت 1393 - 8:57
DSC02943
به گزارش پایگاه خبری گرو، خدایار ظفری در ستاد برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)در فرمانداری نهاوند از اعزام کاروان زیارتی زائران این شهرستان در قالب 2500 نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام (ره) در سالگرد ارتحال آن حضرت خبر داد.

وی افزود: تجدید میثاق با آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل و همچنین الگوگیری از فرامین ایشان از مهمترین مولفه های اعزام كاروان به مرقد امام (ره) است.

ظفری گفت: برای هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت بیست وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب، ویژه برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده که با همکاری و مشارکت مردم وفادار به آرمانهای امام راحل در نهاوند برگزار می شود.

وی افزود: طراحی، چاپ و نصب تمثال حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در اندازه های مختلف در خیابان ها و بلوار های ورودی و خروجی شهر،سیاه پوش کردن فضای سطح شهر، تهیه و توزیع پوستر در سطح شهر و در بین اصناف و برپایی ایستگاه های صلواتی در روزهای 14 و 15 خرداد در مسیر عزاداری مردم از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان نهاوند است.

معاون فرماندار نهاوند عنوان کرد: مراسم عزاداری مردم شهر نهاوند به صورت دستجات سینه زنی و زنجیر زنی روز  14 خرداد سالروز ارتحال امام (ره)  ساعت 10 صبح از مقابل مسجد شهید حیدری آغاز و تا مصلی بزرگ شهر ادامه خواهد یافت.

خدایار ظفری با اشاره  برگزاری مراسم ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شب 14 خرداد توسط اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: امسال دو هزار و 500 نفر از زائران نهاوند با بیش از 50 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای شرکت در مراسم عزادارای امام راحل عازم مرقد مطهر امام می شوند.

ظفری از برگزاری مراسم روز ارتحال امام امت در بخش مرکزی، گیان، فیروزان و برزول خبر داد و گفت: زنده نگه داشتن یاد حضرت امام(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری در جامعه اسلامی است و باید نسبت به معرفی و شناخت امام راحل این پدیده پر فروغ قرن اقدمات موثری انجام دهیم و نسل جوان و نوجوان را با اهداف و منش های آن امام سفر کرده آشنا سازیم.

دیدگاه شما