تازه های سایت

کد مطلب: 17326
27. بهمن 1392 - 13:20
پایگاه خبری گرو : با حضور امام جمعه و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند مراسم تودیع و معارفه امام جماعت شهر برزول و روستای دهفول نهاوند برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، در این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در بیاناتی خواستار فعال کردن برنامه های فرهنگی در مسجد برزول شد و گفت: تنها شرط رشد و بالندگی فرهنگی این منطقه اتحاد وهمدلی است و هیئت امنا باید برای جذب جوانان ونوجوانان به سمت برنامه های فرهنگی و مذهبی تلاش نمایند.وی درادامه تصریح کرد:برزول از قدیم الایام دارای پیشینه فرهنگی و مذهبی قوی بوده و در محیط پیرامون تاثیر داشته است و شاهد این ادعا وجود ۵۲شهید سرافرازجنگ تحمیلی است که در گلزارشهدای این منطقه آرمیده اند.در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدی به عنوان امام جماعت جدید شهر برزول معرفی شد.

>>> معرفی امام جماعت دهفول

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام حسین گروسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با حضور در روستای دهفول ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی دهیار، و هیئت امنای مسجد حضرت ولی عصر(عج) در مراسمی حجت‌الاسلام احمد خدارحمی را به‌عنوان امام جماعت روستای دهفول معرفی کرد.
وی در این مراسم دربیاناتی نسبت به حفظ وحدت و همدلی در حمایت از فعالیت های فرهنگی ومذهبی امام جماعت روستای دهفول تاکید کرد.

>>>  احتمال تغییر امام جمعه یکی از بخش های نهاوند در روزهای آینده

شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که به احتمال زیاد امام جمعه یکی از بخش های نهاوند در روزهای آینده تغییر خواهد کرد و فرد دیگری جانشین وی خواهد شد.

سایت گرو به رسم امانت از آوردن اسم وی خودداری میکند و اخبار تکمیلی را در روزهای آینده منعکس میکند.

دیدگاه شما