تازه های سایت

کد مطلب: 34943
22. بهمن 1396 - 12:00
مردم مؤمن و انقلابی نهاوند هم‌نوا با مردم سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با مردم سراسر کشور مردم مؤمن و انقلابی نهاوند با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم با بصیرت نهاوند با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای دیگر خلق کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

راهپیمایی امروز در نهاوند از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان شروع شد ولی قبل از این ساعت هم مردم زیادی منتظر بودند تا با حضور گسترده خود نشان دهند که پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

با شروع راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت کردند تا به مکان اصلی مراسم برسند و از سخنان حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند استفاده کنند.

جوانان، نوجوانان و بانوان قهرمان شهرستان نهاوند نیز با در دست داشتن پلاکاردها و شعارنوشته‌ها حضور پررنگی در این مراسم داشتند.

در این مراسم امام‌جمعه نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی نمی‌کشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب مردمی پایبند هستند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وابستگی به آمریکایی‌ها و بیگانگان را در عرصه‌های مختلف قطع کرد و باعث شکوفا شدن استعدادهای درونی ملت ایران شد.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای، دنیا شاهد پیشرفت‌های عظیم فرزندان ایران اسلامی است که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان همیشگی ملت ایران که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند همواره در حال توطئه هستند ولی حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حامل این پیام برای جهانیان است که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان درحرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بی‌تأثیر است.

در پایان مراسم پس از سخنرانی امام جمعه نهاوند بیانیه راهپیمایی قرائت شد و مردم با سردادن الله اکبر پشتیبانی خود را از آن اعلام کردند.

علاوه بر نهاوند در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز با حضور گسترده مردم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگزار شد.

 

دیدگاه شما