تازه های سایت

کد مطلب: 12796
12. شهريور 1392 - 9:30

DSC00268

پایگاه خبری گرو : حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند گفت : این روزها عده ای شایعه غصبی بودن زمین مصلای نماز جمعه شهر نهاوند را مطرح کردند که نمیدانم هدف این عده از بیان این شایعات و حرفهای بی اساس چیست و اگر پای چند جوان و نمازگر به خاطر شایعات و حرفهای دروغ آنان از نماز جمعه بریده شود در پیشگاه خداوند چه جوابی دارند.

مغیثی گفت: چند سال قبل هم عد ه ای در حالی که نماز جمعه در شهر نهاوند برگزار می شد در دور میدان امام خمینی(ره) مینی بوس کرایه می کردند و مردم را برای خواندن نماز جمعه به شهرهای اطراف می بردند که این عمل از بی تقوای و بی انصافی آنها حکایت داشت.

وی با اشاره به اینکه جریانات و اتفاقات آن سالها تمام شد و مردم حقایق و واقعیت را فهمیدند و در حالی که امروز همه مسئولین و مردم شهر نهاوند با وحدت و همدلی سعی در توسعه و پیشرفت نهاوند دارند اما عده ای هنوز بر ساز اختلاف و تفرقه می نوازند و این روزها شایعه غصبی بودن زمین مصلای نماز جمعه شهر نهاوند را مطرح می کنند.

امام جمعه شهر نهاوند با اشاره به اینکه زمین مصلای نماز جمعه شهر نهاوند هیچ گونه ایراد و مشکل شرعی ندارد، گفت: در سال 1361 سند زمین مصلای نهاوند به نام شهرداری بود و مسئولین وقت شهرستان تصمیم گرفتند سند زمین مذکور را برای احداث مصلای نماز جمعه در اختیار ستاد نماز جمعه قرار دهند.

عباسعلی مغیثی عنوان کرد: برای رفع شبهه و برطرف شدن تمام شک و تردید ها در همان سال 61 با مالکان قدیم زمین مذکور به نام های حجر بن یزدانی و خانم خانما ظفری تماس گرفته شد و موافقت آنها برای احداث مصلای نماز جمعه گرفته شد.

مغیثی در پایان گفت: تمام مراحل تملک و احداث زمین مصلی نماز جمعه نهاوند برابر قانون و مسائل شرعی انجام گرفته است و این مکان هیچ گونه ایراد شرعی ندارد و شایعه غصبی بودن آن کذب محض است و شايعه پراكنانان دشمن وحدت و همدلی مردم شهر نهاوند هستند./مهر

دیدگاه شما