تازه های سایت

کد مطلب: 25557
13. بهمن 1394 - 15:29
آزاده آل ایوب تازه ترین پست صفحه شخصی خود را به امام خوبان در سالروز ورودش به وطن اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده آل ابوب (خاله نرگس) از مجریان برنامه های کودک پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به یاد امام اختصاص داد.

 

 

آل‌ایوب نوشت: من امام خمینی (رحمة الله علیه) را دوست دارم، گرچه دوران انقلاب را درک نکردم فقط وقتی به دنیا آمدم به یمن پیروزی و آزادگی نامم را آزاده گذاشتند.

دوست داشتن هایم را با سیاست، جناح بندی و شکوه های گاه و بیگاه خدشه دار نکنید زیرا فقط خدا می داند در وجود آن مرد نازنین چه بود که من کودک در دوران دفاع مقدس تماشای روی سفیدش از قاب تلویزیون و گوش سپردن به طنین صدایش را به جاذبه های کودکی ام ترجیح می دادم، یادم هست حسرت دگر بچه ها که نزدیکش بودند و دست نوازش بر سرشان می کشید برایم ماند تا امروز.

من وطنم را دوست دارم زیرا از امنیت و سربلندی برخوردارم، جایی نیست در دنیا که اهمال و سهل انگاری یا فقر و رنج در آن راه نیابد اینجا اما بیماری ها لاعلاج نیست کمی ایمان، کمی درایت و اندکی انسان دوستی راهگشاست.

من ایرانی ام از جنس تمدن،غرور،عاطفه،از جنس بلور، شکستنی اما تمام نشدنی اینجا ایران است سرزمین شهیدان، نور و فخر اگر چراغهای وجدان خاموش نشود تا هنگامه قیامت مومن هر چه بخواهد در اختیارش هست و منافق از خشم مردمانش در عذابی جانسوز گرفتار.

دیدگاه شما