تازه های سایت

کد مطلب: 9094
27. فروردين 1392 - 10:09
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گفت: تصمیم داور در اخراج فرشید طالبی قانونی نبود و دو کمک داور او هم عملکرد خوبی نداشتند و گلی که استقلال به ثمر رساند از موقعیت آفساید شکل گرفت.

 

 


به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  مهر، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک عصر امروز دوشنبه تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: ما شاهد دیداری بودیم که طی آن هر دو تیم دنبال پیروزی بودند چرا که با رسیدن به سه امتیاز این دیدار می توانستند شانس قهرمانی خود را افزایش دهند. ما نسبت به دیدار با الاهلی مطمئن تر به میدان رفتیم و سعی کردیم ضریب اشتباهات در خط دفاعی را پایین بیاوریم تا مثل دیدار با الاهلی دروازه مان باز نشود.

وی افزود: در نیمه اول استقلال کنترل بازی را در اختیار داشت. خصوصا زمانی که فرشید طالبی اخراج شد این فشارها بیشتر شد. با این حال سعی کردیم بعد از این اتفاق برنامه های تدافعی بیشتری داشته باشیم که فکر می کنم تا حدود زیادی موفق بودیم. در نیمه دوم استقلال را از بازی اخراج کردیم و به خوبی توانستیم حملات آنها را دفع کنیم. ما در نیمه دوم از شانس فوق العاده ای که داشتیم بهترین استفاده را کردیم اما کارشناسان باید در مورد صحنه اخراج فرشید طالبی نظر بدهند. به نظر من اخراج او خلاف قانون بود.

وی در ادامه انتقاداتش از عملکرد کادر داوری این بازی گفت: به نظر من هر دو کمک داور این دیدار خوب عمل نکردند و برخی صحنه های آفساید را نگرفتند. ضمن اینکه گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که قبل از آن بازیکن استقلال در موقعیت آفساید قرار داشت و جدا از اینکه مدافع ما مقصر بود یا نه اما اعتقاد دارم که کمک داور این بازی صحنه قبل آفساید را نگرفت و همین توپ سانتر شد و به گل استقلال تبدیل شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با این نتیجه استقلال اولویت بیشتری برای قهرمانی دارد و یک امتیاز از سپاهان بیشتر دارد. با این حال هر دو تیم منتظر اشتباهات یکدیگر در دو هفته پایانی هستند و به نظرم هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد و در دو بازی دیگر با آرامش بیشتری بازی کند می تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

کرانچار در مورد دلایل کنار گذاشتند احمد جمشیدیان از فهرست 18 نفره این تیم برای دیدار با استقلال گفت: جمشیدیان در آخرین تمرین ما قبل از حضور در تهران دچار مصدومیت شد و نتوانست ما را همراهی کند. این را می توانید از خود جمشیدیان هم بپرسید.

دیدگاه شما