تازه های سایت

کد مطلب: 21660
2. مهر 1393 - 8:51
همزمان با هفته دفاع مقدس شهردار و اعضای شورای شهر نهاوند با خانواده دوتن از شهدای روحانی و طلبه دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شاهین فرجی فر شهردار نهاوند در دیدار با خانواده های روحانی شهید طیب خرم آبادی و طلبه شهید کاویانی، خانواده های معظم شهدا را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

وی با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز وبا خون شهدا رنگین شده است گفت: هرچه داریم از خانواده شهدا وایثارگران داریم وافتخار هم می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم .

شهردار نهاوند با اشاره به بینش و بصیرت شهیدان افزود: این شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه ها حضور پیدا کردند و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.

وی امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان سرفراز هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست و همانطور که در جبهه های نبرد، ایثار و فداکاری آنها را به عینه شاهد بودیم، امروز نیز خانواده های آنها با همان روحیه و کمترین چشم داشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می دهند.

فرجی فر فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار می باشد که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی و یک اصل در همه ابعاد زندگی نهادینه نموده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی تقدیم 850 شهید گرانقدر در نهاوند را بیانگر اوج ایثارگری و بصیرت مردمان این دیار خواند و تصریح کرد: زمانی که تعداد روحانیون حوزه علمیه نهاوند 150 نفر بوده، این شهرستان 16 شهید والامقام را تقدیم این انقلاب نموده است که علما و روحانیون طراز اول کشور از جمله شهیدان آیت الله قدوسی و آیت الله حیدری از جمله این روحانیون شهید به شمار می آیند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما