تازه های سایت

کد مطلب: 6586
19. دى 1391 - 7:22
پایگاه خبری گرو : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری اختتامیه کنگره ملی علمی ـ فرهنگی امام حسن (ع) در نهاوند خبر داد.
خبرگزاری فارس: کنگره ملی امام حسن (ع) در نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرو ،حجت‌الاسلام محمد صالحی با اشاره به برنامه‌های شاخص استان در هفته وقف اظهار داشت: از جمله برنامه‌های ما در هفته وقف دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، فرمانداران و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و ... است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه کنگره امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: برگزاری اختتامیه کنگره ملی، علمی - فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان نهاوند در تاریخ 20 دی‌ماه، راه‌اندازی ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص، میادین شهر و مصلاهای نماز جمعه از برنامه‌های ما در هفته وقف خواهد بود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از راه دور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، برگزاری نشست‌های صنفی (اعم از خیرین، متمکنین، بازاریان، مهندسین، تولیدکنندگان، فرهنگیان و ...) با رویکرد ایجاد وقف جدید است.

وی در ادامه به برگزاری همایش بزرگ «یاوران وقف» و تجلیل از واقفان، خیرین، متولیان، هیات امناء، خادمین و دیگر فعالان عرصه وقف اشاره و خاطرنشان کرد: غبارروبی ‌و عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای طرح مودت در امامزادگان شاخص، همایش وقف و رسانه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه‌هاست.

صالحی اضافه کرد: افتتاح یک بخش از بیمارستان سیف‌الدوله واقع در بیمارستان امام حسین (ع) شامل 69 تختخواب با بخش‌های جراحی زنان، مردان، ارتوپدی و ...) مجهز به تمام وسایل رفاهی بیماران از قبیل (تختخواب، تلویزیون، یخچال و ...، افتتاح پروژه تجاری ـ مسکونی نبی اکرم (ص) واقع در بلوار 15 خرداد ملایر و مراسم کلنگ‌زنی سایت تجاری مسکن مهر در ملایر صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش به ارائه نان رایگان توسط (سه نانوایی) در شهرستان کبودراهنگ از محل موقوفه امیرنظام اشاره کرد و گفت: این امر بر اساس نیت واقف در این شهرستان صورت می‌پذیرد.

دیدگاه شما