تازه های سایت

کد مطلب: 6062
4. دى 1391 - 8:27
پایگاه خبری گرو: فرماندار نهاوند گفت: نقاط ضعف و قوت مدیران نهاوندی اعلام خواهم شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، مجتبی مولوی شامگاه یکشنبه در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: نظارت و پیگیری عملکرد مدیران در دستگاههای اجرایی در اولویت کاری قرار دارد و با توجه به اینکه نظارت بر عملکرد و ارزشیابی مدیران در پایان سال توسط فرماندار انجام می شود، نقاط ضعف و قوت هر مدیر اعلام خواهم شد.
وی بیان کرد: مدیران موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند و در جلسه شورای اداری به مجموعه مدیران شهرستان تأکید شده ارتباط و تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند.
وی در ادامه اظهار داشت: پافشاری بر اصول و ارزشهای انقلاب رسالت مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران است که باید به صورت استمرار انجام شود.

وی گفت: امید بخشی به مردم جامعه توسط اخبار و گزارشات خبرنگاران در نهایت موجب رضایت و مشارکت مردم در صحنه های مختلف شده و توسعه و پیشرفت نهاوند را به همراه دارد.

وی افزود: خبرنگاری از جمله حرفه های سخت و مشکل جوامع امروزی است که رسالت سنگین و مهمی مانند بازوی ارزشمند مدیریت و ایجاد زمینه های توسعه و پیشرفت شهرستان را بر عهده دارد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر حمایت و تکریم خبرنگاران گفت: حمایت از خبرنگاران به عنوان محرم و بازوان توانمند مدیران، موجب آشکار شدن نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری و اجرایی است.

فرماندار نهاوند در ادامه پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر مشکلات نهاوند در جا نمایی طرح ها و پروژه های اجرایی شهرستان گفت: متأسفانه این رویه در اجرای بعضی از پروژه های شهرستان در زمان گذشته دیده میشود.

وی گفت: در مورد طرح ها و پروژه های آتی شهرستان جا نمایی و اولویت طرح ها به دقت کارشناسی و بررسی میشود تا طرح های اجرایی رضایت و منافع مردم را تأ مین کند.

وی در ادامه در خصوص اقدام خود مبنی بر جلوگیری از درج پیام های تبریک انتصاب وی بعنوان فرماندار در روزنامه های استان همدان گفت: مسئولین در میان مردم و با آنها در ارتباط هستند و با این شرایط خاص اقتصادی که مقام معظم رهبری لزوم رعایت اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند چاپ و انتشار پیام تبریک که هیچ سود و منفعتی برای مردم و شهرستان ندارد لزومی ندارد.

وی همچنین معیار انتخاب معاون فرماندار را احساس مسئولیت و تعهد کاری و تخصص و تلاش در حل مشکلات دانست و گفت: نهاوند ظرفیت بالایی برای خدمتگزاری دارد.

مولوی افزود: اولویت های کاری در شهرستان نهاوند پیگیری مستمر و تلاش برای اتمام طرح ها و پروژه های مهر ماندگار شهرستان از جمله مسکن مهر، بیمارستان 160 تختخوابی و راه آهن است.

فرماندار نهاوند گفت: زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند با تعامل و همکاری مردم و مسئولین امکان پذیر است و در تعامل هیچ حداکثری را نمی شناسیم.

مولوی با اشاره با حفظ وحدت و همدلی در شهرستان نهاوند گفت: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی دارای ظرفیت ویژه ای در قسمتهای مختلف است و برای توسعه و پیشرفت امور در شهرستان با تعامل و همکاری و همدلی از این ظرفیت استفاده می شود.

دیدگاه شما