تازه های سایت

کد مطلب: 16477
28. دى 1392 - 9:58
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در نیمه دوم یک شانس یک درصدی هم برای گلزنی نداشت.
خبرگزاری فارس: دایی: استقلال را خلع سلاح کردیم/تیموریان باید جایش را با داور عوض می‌کرد
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد و امروز خیلی بهتر از حریف بازی کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم. همه کار کردیم مخصوصا در نیمه دوم در نیمه اول هم مالکیت توپ‌مان بیشتر بود با این همه استقلال در نیمه اول پا به پای ما آمد اما در نیمه دوم یک شانس یک درصدی هم روی دروازه ما نداشتند و به هیچ عنوان نتوانستند روی دروازه ما ایجاد خطر کنند متاسفانه بازیکنان ما در لحظه آخر که باید سانتر درست کنند یا ضربه درست بزنند این کار را نکردند.

وی ادامه داد: همیشه باید حسرت این بازی را بخوریم و از کناره‌ها و عمق خیلی خوب کار کردیم و شوت هم زدیم فوتبال همین است و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و برای داور هم در زندگی شخصی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 علی دایی  در مورد درگیری پیام صادقیان با بازیکن استقلال گفت: این نظر شماست اما در فوتبال درگیری و اتفاق هست .در همان نیمه اول سیدجلال حسینی را زدند از روی صورت علی عسگری رد شدند. تیموریان در هر صحنه بازی در شکم داور بود و باید جایشان را باهم عوض می‌کردند و خیلی اتفاق ها افتاد اما با توجه به صحبت‌هایی که بین دو نیمه کردم استقلال را مثل کف دست می‌شناختیم و همه راه‌های نفوذش را بسته بودیم و کلا استقلال را خلع سلاح کردیم. در کار هجومی هم بازیکنانم خیلی خوب کار کردند هم بدشانس بودیم و هم در ضربات آخرمان باید دقت بیشتری می‌کردیم.

وی در مورد کار سخت پرسپولیس برای قهرمانی گفت: اصلا اینجوری نیست بعد از این بازی با تیم‌هایی بازی داریم که در رتبه‌های پایین جدول هستند. با فولاد، تراکتورسازی، نفت تهران بازی را انجام دادیم و فقط 4 امتیاز فاصله داریم. در هفت هفته خیلی اتفاق ها ممکن است رخ بدهد نمی‌دانم شما چطور حساب می‌کنید که این حرف را می‌زنید و مطمئنا بهتر کار کنیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما را در نظر نمی‌گیرید بحران بزرگی را رد کردیم و فقط بچه های ما می‌تواننند از این بحران عبور کنند و شایستگی قهرمانی در لیگ را دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییر تاکتیکی این تیم  و دلیل تعویض نکردن عالیشاه،گفت: از نظر فنی بهترین نفر من هستم که باید نظر بدهم و مطمئنم که تیمم خوب کار کرده که نیازی به تعویض نداشتیم عالیشاه در دقیقه 90 هم کارش را می‌کرد و سمت راست استقلال را کننترل کردیم که این به تلاش برمی‌گردد و من همه ابعاد را می‌بینم و وقتی بازیکنی که نتواند وظیفه‌اش را انجام بدهد تعویض می‌کنم. عالیشاه و حسینی و بقیه بازیکنان به نحو احسن کار کردند به طوریکه جناح راست استقلال را ندیدیم.

دیدگاه شما