تازه های سایت

کد مطلب: 16452
26. دى 1392 - 9:35
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقی که پیرامون بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به خاطر مسائل مالی رخ داد گفت: هواداران پرسپولیس از بازیکنانی که قبل از دربی این مسائل را مطرح کنند و جو ناامیدی و یاس را بوجود بیاورند متنفر هستند. بازیکنان باید بدانند که روزهای قبل از دربی جای ایراد گرفتن و نق زدن نیست.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، محمد رویانیان که پس از حضور در محل تمرین پرسپولیس با اعتصاب بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی مواجه شده بود، پس از بیان این مطلب افزود: دربی یک بازی ویژه و حیثیتی برای همه هواداران است و برای آنها هیچ چیز مهمتر از پیروزی در این بازی نیست.

وی افزود: برای بازیکنان هم باید مهم این باشد که در این بازی به پیروزی برسند و باعث خوشحالی هواداران شوند. در این شرایط پول و هیچ چیز دیگری مهم نیست. هواداران هم باید روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از بازیکنان حمایت کنند و به تشویق آنها بپردازند تا همه باهم بتوانیم در این بازی مهم و حیثیتی به پیروزی برسم.

محمد رویانیان در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که اتفاقات امروز و اعتصاب بازیکنان روی بازی روز جمعه تاثیر نخواهد گذاشت گفت: بازی جمعه باید نمایش خانواده بزرگ پرسپولیس و توانمندیهای بازیکنان و هواداران این باشگاه باشد. الان وقت نق زدن و ایراد گرفتن نیست و هیچکس حق ندارد مسائلی مثل پول و نبودن در لیست و اتفاقات دیگر را بهانه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس بدشان می آید که کسی بیاید قبل از دربی این حرف ها را مطرح کنند. بازیکنان باید بدانند که این بدترین اتفاق است و هواداران از این حرکات متنفر هستند و بدشان می آید که کسی قبل از دربی حرف های ناامید کننده بزند و برای بقیه هم ناامیدی و یاس ایجاد کند.

وی افزود: برای هواداران این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان باید با غیرت و تعصبی که می دانم همه آنها دارد در این بازی به میدان بروند و به پیروزی برسند. این بازی جای این است که همه با شرف و غیرت به میدان بروند و برنده از زمین خارج شوند. همه باید اختلاف نظرها و مشکلات را کنار بگذارند و تنها به فکر پیروزی تیم باشند.

دیدگاه شما