تازه های سایت

کد مطلب: 55424
2. اسفند 1402 - 8:19
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یأس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست بصیرتی و آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه حضرت صدیقه(س) نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شعبان یکی از ماه‌های پر خیر و برکت و ماه رسول الله(ص) است و فضیلت‌های بسیار دارد.

وی با اشاره به اینکه خانواده یکی از محوری‌ترین ارکان جامعه است، گفت: فرهنگ استکباری غرب تلاش می‌کند از طریق جنگ نرم، آن را مورد هجمه قرار دهد و زن، سبک زندگی و آداب، خانواده های ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خصوص نقش زنان در تحولات جامعه گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور عزیزمان ایران، در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی همیشه درصحنه های مختلف دوشادوش مردان حضور پر رنگ داشته‌اند.

وی افزود: امروز دشمنان در صدد هستند این رکن رکین خانواده را به عنوان یک ابزار و بی‌ارزش نشان دهد و این در حالی است که دین مبین اسلام یک جایگاه ویژه برای زن این ستون و بنیان خانواده قرار داده است .

مختاری بیان کرد: زنان نقش اساسی و به سزایی در اطلاع رسانی، مشارکت افزایی انتخابات و حضور در صحنه‌های مختلف به خصوص انتخابات دارند و به عنوان خواص تأثیرگذار مورد تأکید مقام عظمای ولایت می‌توانند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند و این تکلیف بی‌چون و چرا که امام المسلمین آن را ضامن اقتدار اسلام و ایران و انقلاب دانسته و مکرر بر آن تاکید کرده‌اند، به خوبی و به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یأس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند، اظهار کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط خاص باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

در پایان این جلسه خانم آوره به عنوان فرمانده جدید پایگاه خواهران حضرت صدیقه(ع) معرفی و از زحمات خانم سیاوشی تقدیر شد.

دیدگاه شما