تازه های سایت

کد مطلب: 55404
29. بهمن 1402 - 8:16
رئیس دانشکده فنی نهاوند خبر داد:
معرفی 8 طرح برتر رویداد ایده پارک نهاوند
رئیس دانشکده فنی نهاوند از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی هشت طرح برتر رویداد ایده پارک در نهاوند خبر داد.

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: در مناسبت‌های مختلف رویداد ایده پارک باهدف شناسایی استعدادهای نهفته و حمایت از آن‌ها در نهاوند برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه 43 اُمین دوره این رویداد با حضور مسئولان برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این مراسم صاحبان طرح‌ها ایده‌های خود را ارائه دادند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی شد.
رئیس دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند افزود: طرح‌های قابل‌طرح در ایده پارک این دوره ۳۴ طرح اولیه بودند که بعد از داوری اولیه ۱۷ طرح باقی ماندند و هشت ایده برتر معرفی و مشخص شدند و از صاحبان این آثار قدردانی شد.
وی ادامه داد: در پایان این رویداد پنج طرح به‌عنوان طرح برتر و سه طرح هم شایسته تقدیر شناخته شدند که با حضور مسئولان از صاحبان این طرح‌ها تجلیل و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.
حیدری بیان داشت: تسهیلاتی از طرف مرکز رشد و پارک علم و فناوری برای طرح‌های موردقبول در نظر گرفته می‌شود تا از آن‌ها حمایت شود.
رئیس دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند افزود: این تسهیلات با کارمزد کم در اختیار صاحبان ایده قرار می‌گیرد تا باعث اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکار آن‌ها شود.
لازم به ذکر است این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، ورزشی، خدماتی و دیگر بخش‌ها مطرح شدند و صاحبان این ایده‌ها از مسئولان درخواست حمایت و مساعدت داشتند.
مرکز نوآوری نهاوند باهدف جذب و حمایت از افراد صاحب ایده در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی با تکیه‌بر ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به پذیرش و جذب طرح‌های مبتنی بر فناوری و کارآفرینی می‌کند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما