تازه های سایت

کد مطلب: 54757
15. آذر 1402 - 1:06
فرمانده سپاه نهاوند گفت: جریان رسانه‌ای دشمنان در جنگ ترکیبی با وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، ایجاد شبهه، تحریف و دروغ‌پردازی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور از هر ترفند و نقشه‌ای استفاده کردند.
وی اظهار داشت: ایجاد قائله‌ها، جنگ تحمیلی، مسلح کردن گروهک‌ها، ترورها و تهدیدها، ایجاد فتنه‌ها و تحریم‌ها به وجود آوردن داعش و پشتیبانی از تروریست‌ها ازجمله اقدامات آن‌ها برای نابودی انقلاب اسلامی بوده است.
مختاری افزود: در طول این سال‌ها نقشه‌های مختلفی را برای ضربه زدن امتحان کرده‌اند و به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد آشوب و بحران داشته‌اند؛ اما با رهنمودهای امامین انقلاب و بصیرت و ولایت مداری مردم، انقلاب سربلند از این حوادث عبور کرده است و نهال انقلاب در دهه پنجم حیات خود تبدیل به درخت تنومندی و مستحکمی شده است.
وی ادامه داد: در حوادث سال گذشته نیز همه دشمنان در جنگ ترکیبی و بزرگی که علیه کشور به راه انداختند با استفاده از رسانه و فضای مجازی درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دشمنان در فضایی که ایجاد کرده بودند با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای یک جنگ جهانی رسانه‌ای را شروع کردند و سعی در وارونه نشان دادن وقایع داشتند و با این کار می‌خواستند بر اذهان مردم تأثیر بگذارند.
مختاری ادامه داد: در این شرایط نقش رهبری عزیز به‌عنوان دیدبان نظام در بصیرت افزایی و کنار زدن غبارها بسیار کلیدی بود و از طرفی بصیرت و آگاهی مردم ما هم باعث شد دشمنان به اهداف خودشان نرسند.
وی بیان داشت: جریان و امپراتوری رسانه‌ای دشمنان در حوادث سال گذشته بسیار تلاش کرد تا با فضاسازی و غبارآلوده کردن فضا در راستای تحقق اهداف جنگ ترکیبی دشمنان اقدام کنند.
مختاری بیان کرد: هزاران دروغ و شبهه افکنی در سال گذشته از طرف جریان رسانه‌ای غرب منتشر شد که پس از مدتی مشخص شد این جریان چقدر دروغ‌پردازی کرده است و عملاً برای مردم ثابت شد که این رسانه‌ها تا چه حد بی‌اعتبار شده‌اند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف و روشنگری‌های اتفاق افتاده پیرامون جریان رسانه‌ای غرب و افشای نقشه‌های شوم و نمایان شدن ابعاد دروغ‌پردازی آن‌ها باعث شد تا این فتنه نیز خنثی شود و با حضور خود مردم در مراسم ۹ دی و ۲۲ بهمن مشت محکمی بر صورت استکبار زده شد.
وی گفت: نبرد ما با دشمنان پایانی ندارد چون از جنس حق و باطل است و حیات ما به‌منزله فنای دشمن است پس دشمنی دشمنان پایانی ندارد و ما باید خودمان را در همه عرصه‌ها قوی کنیم.
مختاری ادامه داد: بعد از صدور فرمان جهاد تبیین توسط رهبری عزیز انقلاب، امروز وظیفه ما در راستای جهاد تبیین بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌های کشور و ایجاد امید در بین مردم و جلوگیری از تحریف و دروغ‌پردازی دشمنان است چون دشمنان با داشتن ابزارهای رسانه‌ای درصدد سیاه نمایی و ایجاد شبهه و زدن امید جوانان هستند که باید با روشنگری و بصیرت افزایی در مقابل آن‌ها بایستیم.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در این بخش نقش ادارات و نهادهای فرهنگی در این عصر که نبرد ما با دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم تغییریافته بسیار پررنگ‌تر بوده و باید به‌صورت جدی جهت جلوگیری از آسیب‌های رسانه‌ای دشمن به مردم بخصوص جوانان وارد میدان شوند.

دیدگاه شما