تازه های سایت

کد مطلب: 54571
25. آبان 1402 - 8:02
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه نقاشی با موضوع «نهاوند در پالت نقاشی من» در سالن نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برپاشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد معصومی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: استفاده از زبان هنر برای بیان موارد مختلف مورد استقبال هنردوستان قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: به همین دلیل نمایشگاه‌های مختلفی در طول ایام سال در شهرستان توسط هنرمندان آقا و خانم برپا می‌شود و مورداستفاده همشهریان قرار می‌گیرد.
معصومی افزود: در این نمایشگاه مجموعه آثار استاد حجت صفی منش با حضور جمعی از مسئولین و علاقه‌مندان به هنر در معرض دید همگان قرارگرفته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: استاد حجت صفی منش در رشته هنرهای تجسمی تحصیل‌کرده و با حدود سی سال خدمت درخشان در آموزش‌وپرورش به‌عنوان دبیر هنر رسالت هنری خود را در شهرستان نهاوند انجام داده است.
وی ادامه داد: این هنرمند نهاوندی تمامی مناظر نهاوند را به‌صورت اصیل (اورجینال) به تصویر کشیده و این مسئله حائز ارزش‌گذاری هنری زیادی است.
معصومی افزود: همچنین هریک از اثرهای هنری وی دارای نام اثر و ابعاد مشخص‌شده هستند و در ابعاد مختلف کارشده‌اند.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر با فن رنگ‌روغن و در سبک‌های رئالیسمی و امپرسیونیسمی در معرض دید همگان قرارگرفته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در پایان گفت: این نمایشگاه تا دوم آذر به مدت یک هفته به‌صورت صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان است.

دیدگاه شما