تازه های سایت

کد مطلب: 54148
9. مهر 1402 - 8:27
امام‌جمعه شهرستان نهاوند گفت: امروز همه باید هوشیار باشند و به هر ندایی که دم از تفرقه بزند اعتنا نکنند چون دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت در امت اسلامی رادارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص هفته وحدت گفت: وحدت از مهم‌ترین اصول اعتقادی مسلمانان است و دشمنان همواره سعی در خدشه‌دار کردن این وحدت دارند.
وی اظهار داشت: آمریکا، هم‌پیمانانش و صهیونیست‌ها می‌خواهند به‌عناوین‌مختلف وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند و نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند.
امام‌جمعه شهرستان نهاوند ادامه داد: دشمنان نه دلشان برای شیعه می‌سوزد و نه برای اهل تسنن و دشمن مشترک ما هستند.
وی بیان کرد: امام راحل به‌عنوان منادی وحدت همواره بر این وحدت تأکید داشتند و مسلمانان باید مراقب نقشه‌های دشمنان باشند.
حجت‌الاسلام مغیثی اظهار داشت: دلیل ندارد به دشمن اجازه دهیم که در جوامع اسلامی تفرقه ایجاد کند و باید با تمام وجود از این وحدت حمایت کنیم.
وی عنوان کرد: دشمنان با عناوین مختلف درصدد هستند مسلمانان را به جان هم بیندازند که باید مراقب و هوشیار باشیم.
 امام‌جمعه شهرستان نهاوند اظهار داشت: اگر مسلمانان در مقابل دشمن واحد خود وحدت را حفظ کنند دشمنان ناامید خواهند شد چون دشمنی آن‌ها با دین مبین اسلام هیچ‌وقت تمام نمی‌شود.
وی تصریح کرد: امروز هر ندایی که به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی باشد ندای دشمن است و همه باید در راستای تقویت وحدت سخن گفته و اقدام کنند.
حجت‌الاسلام مغیثی بیان داشت: امت واحده باید در مقابل دشمن واحد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند متحدتر از گذشته اقدام کنند و اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان ندهند.
امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: وحدت در جامعه نشان‌دهنده قدرت و اقتدار است و ازجمله اصولی است که باید همواره موردنظر و تأکید باشد.

دیدگاه شما